Skocz do zawartości

koniec z pukaniem, trzeszczeniem itp...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Z tego co piszesz wynika że u mnie nie ma luzów w przeniesieniu napędu, bo faktycznie luz na wale jest gdzieś koło 1/4 obrotu, tyle że ten luz powstaje na przegubach półosi (co już pewnie wiesz bo czytałeś ten temat a nawet się 2 razy wypowiedziałeś na nim). Mam pytanie z tym płynem, czemu ma służyć jego wymiana bo jeśli ma lepiej wysprzęglać to u mnie wysprzegla dobrze a z tyłu stuk jest.
  • Odpowiedzi 62
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zwracam więc honor BMW git:)-a, nie prawdą jest że ma wspawaną ćwiartkę :) miała tylko lekko zarysowany błotnik :mrgreen:
Opublikowano
Czyli standard, to co mi da wymiana płynu jeśli u mnie sprzęgło wysprzęgla normalnie, a jeśli nawet nie wysprzęgla do końca to tym bardziej efekt stuku nie powinien wystąpić bo wał nie luzuje się.
Opublikowano

prosze bardzo w e46 szczegolnie sedanach zludne jest trzeszczenie tylnej polki bo to nie polka a poduszki tylnych amortyzatorow fabrycznie na poduszkach jest papierowa uszczelka trzeba ja wyjeba... i przesmarowac poduchy czym tlustym a a takze trzeszcza mocowania oslony tylnych slupkow taki sam zabieg zdjac i przesmarowac 100% zadowolenia.

 

Witam ja mam coś podobnego w E36 gdzie te poduszki dokładnie się znajdują :?: tylko nie piszcie że na fotelu pasażera :duh: muszę rozebrać amortyzator :?:

Opublikowano
kwiatus19 ten sie smieje co sie smieje ostatni lepiej pilnuj czy ci gaz sie nie konczy :jawdrop: poduszki tylnych amortyzatorow wymienia sie dokladnie w 10 min potrzebny bedzie jednak podnosnik musisz najpierw odkrecic amortzator od gory czyli otworz bagaznik odchyl tapcerke po bokach i ujrzysz :D dwie nakretki na 13 trzeba je odkrecic tylko najpierw podeprzyj kolo bo zjedzie na dol i niekiedy moze wyskoczyc sprezyna ale to w najgorszym wypadku i szczegolnie w sedanach i (tu macie przy okazji kolejna popowiedz ja szybko wymienic tylne sprezyny) po czym odkrec jedna srube amortyzatora na 15 przy wachaczu na dole tuz przy regulacji do geometri i w tym momencie masz amortyzator na dole :dance: pozniej jesli chcesz wymenic poduszki to musisz przytrzymac sztyce amortyzatora i odkrecic nakretke 15 i to cala filozofia.
Opublikowano
...tu macie przy okazji kolejna popowiedz ja szybko wymienic tylne sprezyny...

Myslalem ze w Bavarii Motors wymieniaja sprezyny zgodnie z wytycznymi 'centrali' - bo w TISie jest troche inna procedura...

Ale rozumiem podejscie ASO: zrobic szybko, byle jak i za chore pieniadze... za jakis czas klient wroci np. z przegubami do wymiany :mrgreen:

Opublikowano
napisz tak to zle nie napisz tez zle ja juz nie wiem co tu na ty forum sie dzieje :mad2: probujesz podpowiedziec jak latwiej to ci napisza ze nie korzystasz e-tis. sztuka jest to by zrobic tak aby nie popsuc :!: a jeszcze sie nie zdarzylo by popsuc przeguby a wogole jak mozna posuc przeguby ze co manszeta sie rozepnie :?: to sie ja zepnie :!:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
kwiatus19 ten sie smieje co sie smieje ostatni lepiej pilnuj czy ci gaz sie nie konczy :jawdrop:

O co ci biega człowieku ?? Byłeś upierdliwy i zarozumiały, to nawiązałem do twoich obaw o przeszłość wypadkową auta, o której na tym forum pisałeś (sugestia o wspawanej ćwiartce).

Jako, że normalnie zacząłeś się zachowywać, to chciałem w luźny sposób cofnąć swoje "wrzuty". Niestety chyba się myliłem.

A gazu w aucie nie mam więc mi sie nie skończy, a motor mam 2.0 bo lubie r6 a jest tylko 2.0 bo dużo jeżdżę. Gdybyś robił rocznie 40.000 w celach prywatnych (nie liczę firmy) to kupiłbyś sobie zamiast 328i zagazowaną 318i.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.