Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam pytanie dotyczące wydechu w BMW 525i M20 12V,czy ktoś się już spotkał z obluzowaną wręcz odspawaną flanszą rury wydechowej przyłączonej do kolektora,bo w mojej tak się właśnie stało.Kolega miał kiedyś ten sam model tylko 24V i miał ten sam problem.
Opublikowano
Dzięki koledzy bo już myślałem że to tylko zbieg okoliczności ale widzę że nie tylko ja miałem takie przypadki,powiedzcie cy to norma czy tylko nie które roczniki tak mają,pozdro Artur.
Opublikowano
akurat tego nie wiem czy to regóła ale w sumie ma prawo. W końcu auto ma kilka latek a to są portki i cały czas jak nie stygną to bardzo się grzeją no i dotego drgania wiek zmęczenie materiału więc chyba może. Moja BMW była z 88 roku jak znajomy mechanik zciągał czapkę w celu wymiany uszczelniaczy zaworowych to się okazało że ucho odpadło od rury.
Opublikowano
No moja jest z tego samego roku i chyba w tym jest jakiś sens bo jak wspominałem to nawet nowszy model typu 24V miał ten sam problem. :lol: :lol: :lol:
Opublikowano
ja miałem coś takiego w m50b20, tyle że u mnie wszytko odpadło od kolektora i snopy iskier :D , i jechałem czołgiem, potem kolega magik z jakiejś wiochy mi to pospawał za piwo, a potem mechanicy dziwili sie że jak to można tak było zespawać :D
Opublikowano

nie wiem czy mowimy o tym samym, ale ja ostanio przy zdejmowaniu glowicy uszkodzilem wlasnie ten kolnierz co laczy sie z kolektorem wydechowym, poprostu odeszlo i trzyma sie tylko na kawalku, moj M20B20 z 90r, tak wiec to miejsce widocznie jest wadliwe

pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.