Skocz do zawartości

HALAS Z OKOLICY POMPY WSPOMAGANIA I ALTERNATORA.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
w moim e46 2.0 d na wolnych obrotach wydobywa sie halas z okolic pompy wspomagania i alternatora.ten grzechot i pisk zanika gdy krece kierownica lub kiedy w samochodzie wlaczne sa naraz urzadzenie pobierajace duzo pradu np.swiatla drogowe,halogeny,podgrzewane siedzenia czyli jak jest obciazony alternator.zaznaczam ze rolki sa nowe a plyn w wspomaganiu zmieniony.prosze o pomoc.
Opublikowano
ja mialem bardzo podobnie tylko nie sprawdzalem jak to jest z wlaczonymi swiatlami. a, ze to bylo zaraz po tym jak kupilem moje autko zdecydowalem sie wymienic pasek wielorowkowy do alternatora i klinowy do klimy. podczas wymiany okazalo sie, ze pompa wody jest u kresu swojej wytrzymalosci. paski kosztuja grosze wymiana trwa z godzine, tak wiec mozesz poswiecic troche czasu i sprawdzic, bo u mnie każdy obstawial co innego ale nikt o pompie nie wspomnial. a co do samego halasu to byl on taki jakby cos chwilami ocieralo jak cos, ale jak sie go lepiej przegazowalo to znikal. pozdro
Opublikowano
pasek zmienialem okolo 25tys km temu,tylko od klimy jest niezmieniony ale to nie to,bo odpalalem ze zdjetym tym od pompy i jest cisza.pozatym ten pisk kojarzymi sie z tarciem metal o metal no i ten grzechot.
Opublikowano

dziaj znow zdjalem pasek i sprawdzilem pompe wody ,obraca sie leciutko i cicho ale jest wyczuwalny delikatny luz i alternator tez.tylko pompa wspomagania nie obraca sie swobodnie i obracajac kolkiem raz w jedna ,a raz w druga slychac delikatne pykanie.

 

Jak u was jest z ta pompa-obraca sie swobodnie?[/i]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.