Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam problem z chłodzeniem silnika M50.

Ostatnio byłem u człowiek który się nazywa mechanikiem i na ciepłym silniku popuścił korek wlewu od płynu i płyn podskoczył i zabulczało. Układ się zapowietrzył chyba. Po przejechaniu 4km. temp była blisko czerwonego ale na szczęście byłem już w domu. Po ostygnięciu próbowałem odpowietrzać tą śrubką w chłodnicy. Wyglądało to tak : uzupełniłem stan płynu bo brakowało ok 250ml., zapaliłem silnik i na początku wykręciłem śrubke i opserwowałem jak z płynu wylatują bomble powietrza, zgniatałem węże i t.d. aż zaczą lecieć sam płyn. Silnik zgasiłem i po ostygnięciu powtórzyłem całą operacje. Niby było dobrze ale jak przejechałe 10km. częściowo po mieście (w korkach za wiele nie stałem) to temperatura znowu pod koniec gwałtownie podskoczyła i znowu było blisko czerwonego.

Czy coś zrobiłem nie tak???

:jawdrop: Co go może boleć??? :jawdrop:

Opublikowano

o tym bylo juz duzo postow, tylko trzeba cierpliwie poszukac.

 

na poczatku odpowietrzaj silnik 'na zimno' jak to zrobic znajdziesz na forum

 

pozniej tak jak odpowietrzales na zapalonym - jak to nie pomoze to masz visko do wymiany.

 

pozdro

Opublikowano
jak to nie pomoze to masz visko do wymiany

 

nie koniecznie visco...moze być np termostat walnięty.Mi tak wywaliło płyn w 528 kiedyś i z braku pojazdu zeby pojechac po plyn wlałem wody :duh: non stop wyrzucało,już miałem głowice drzeć do góry.Ale gdy samochód wystygł wlałem znowu płyn i było już dobrze.

 

zobacz termostat...koszt ok 30zl a własnie tu moze siedzieć problem

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

Opublikowano
dobrze odpowietrz układ, ja miałem taką samą sytuacje, odpowietrzałem na zimnym, odkręciłem śrubke . i dolałem płynu, potem siła własnych płuc wtłaczałem go :D , i tak pare razy i weszło ponad 3 litry :D
Opublikowano

przedewszystkim tak jak koledzy piszą powinieneś odpowietryć na zimnym silniku

jak mechanik otwarł na gorącym i płyn wyleciał z chłodnicy to powinno wleź nie 250 a około 3 litrów płynu

no i taki ekperyment z odkręcaniem na gorącym i jazda z zapowietrzonym układem może spowodować odpadnięcie plastykowego wirnika pompy (jeśli masz pompę oryginalną)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.