Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Po wyjęciu tylnego zawieszenia i odłączeniu czujników ABS umarł licznik kilometrów i wskaźnik zużycia paliwa :mad2: . Ponoć czujnik ABS-u jest związany z licznikiem. Czy ktoś wie jak można sprawdzić czujnik, lub co może być przyczyną padniętego licznika? :roll:
Opublikowano
jakbys poczytal najpierw, a nie od razu pytal to bys na milion procent sie dowiedzial :mrgreen: sprawdz kabelki od czujnikow czy nie urwane a jak nie urwane to wykrec i przeczysc jeszcze raz czujniki i zakrec.
NO BMW - NO FUN !!!
Opublikowano
Zegary "ciągną" dane z czujnika ABS tylnego lewego koła. Jak on padnie/jest odłączony to nic nie działa. Jeśli chodzi o czujnik to podłącz pod kompa i zobacz co wyskoczy.

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Opublikowano
A czy jest możliwe ,że jak padnie czujnik ABS to szarpie autem przy jeździe na niskich obrotach? U mnie zaczęło szarpać jak przestał działać licznik kilometrów. Kiedyś tak się działo jak zamontowałem chipa z allegro od gościa (fastuning) :jawdrop: . Dodam ,że BMW 525 td pompę i nastawnik ma sprawny.
Opublikowano
Już po problemie. :mrgreen: Byłem u elektronika i wyszło na to ,że licznik kilometrów jest podłączony do dyfra a nie do ABS-u Dodam tylko ,że to BMW 525 td z 1995 roku jakby kto miał taki sam problem.
Opublikowano
Już po problemie. :mrgreen: Byłem u elektronika i wyszło na to ,że licznik kilometrów jest podłączony do dyfra a nie do ABS-u Dodam tylko ,że to BMW 525 td z 1995 roku jakby kto miał taki sam problem.

od tej informacji należało zacząć

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.