Skocz do zawartości

TRZECI ROZRUSZNIK!!! POMOCY!!!


Siwy_grey

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich miłośników Marki!

Może ktoś z was miał podobnę syytuację. Sprawa wygląda tak jakieś trzy tygodnie temu zakupiłem e39 2,8 97r. automat. Auto lekko uderzone przodem (lampa maska), od tego czasu udało mi Się przejechac tym autem jakieś 60 km. A to z powodu rozruszników. Pierwszy który był w tym samochodzie przestał kręcić. Po wyjęciu okazało się , że pękły plastikowe zębatki w środu, kupiłem więc drugi(zamiennik). Po założeniu zakręcił może trzy razy i było po nim. Pękła obudowa Bętliksa. Kupiłem więc następny myśląc że tamten poprostu był fabrycznie wadliwy. Ale następny zrobił dokładnie to samo. Przed założeniem trzeciego mechanik wyciągnął skrzynie biegów i obejrzał koło zamachowe. Okazało się że nic mu nie dolego jest całe ma wszystkie zęby i nie jest nawet mocno zużyte. Założył więc natępny rozrusznik tym razem używany od tego modelu, no i przy pierwszym rozruchu pojawił się charakterystyczny zgrzyt w pewnym momęcie. Ten dźwięk brzmi tak jakby bentliks spadał z koła zamachowego i podbija go do góry przez co łamie obudowę rozrusznika. Ale czym jest to spowodowane. POMOCY!!! POZDRAWIAM SIWY

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehehe Witam!

Na wstepie kilka uwag organiyaczjnzch :lol: Jak widac w mojej wizytowce pelnie funkcje moderatora tej czesci,wiec pora zrobic malz porzadek z Twoim postem :mrgreen: Jako ze jest to Twoj pierwszy post pewne kwestie typu upomnienia,itp. beda potraktowane ulgowo, ale PROSZE abys stosowal sie do pewnych zasad:

1. Jak zakladasz nowy post - zaznacz TypoSzereg, ktorego bedzie on tyczyl - tym razem zrobie to za Ciebie;

2. Uprzejmie PROSZE, abys nie pisale calego postu czerwona czcionka - wiem,ze problem, ktory Cie trapi jest dla Ciebie BARDZO WAZNY, jak kazdy problem dla posiadacza BMW, ale uwazam,ze tym kolorem moglbys podkreslic jedynie NAJISTOTNIEJSZE kwestie - prosze, abys to przemyslal i lekko zmienil wyglad postu :cool2: ;

3. Zakladam, ze skorzystales wczesniej z opcji wyszukiwarki, gdyz po zapoznaniu sie z Twoim postem uwazam problem za dosc nietypowy, ale szczerze polecam ta funkcje na przyszlosc, jesli chcesz uniknac "klopotow" z takimi czepialskimi, jak ja :P

 

Co do Twojego problemu...Nie posiadam niestety E39, choc BARDZO mi sie podoba, poki co czerpie cale masy nieziemskiej frajdy jezdzac moja E34 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ale jedno co mi sie nasuwa po przeczytaniu Twojego postu to kwestia paska wieloklinowego i jego naciagu - czy sie tym interesowales? I druga sprawa, nie wiem na ile sluszny wniosek wyciagam, ale nawet jesli pasek jest "oki",to autko bylo lekko bite, co sam napisales...Sadze ze masz na pasku wiecej elementow polaczonych,niz tylko rozrusznik - moze jedna z rolek szwankuje, co powoduje zrywanie paskiem i niszczenie masowe rozrusznikow :worried: ew. wydaje mi sie tez,ze moze to byc kwestia mocowania samego rozrusznika - jesli jest gdzies skrzywione albo jakas sruuba wlasciwie nie trzyma...Ale to sa jedynie moje przypuszczenia, ktore na dodatek nie sa zbyt poparte praktyka,gdyz nie znam tak dobrze modelu E39.

 

Pozdrawiam

qb - moderator

niemożliwe NIE istnieje!!:P

BMW - i wszystko jasne...:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.