Skocz do zawartości

M40 temperatura silnika,dziwne zachowanie,raz duza raz mala.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam....

Mam e36 1.8 m40 i temperatura silnika swiruje.

Mianowicie silnik jak osiagnie normalna temperature to nieraz jest ok a nieraz temperatura wzrasta prawie do zerwonego pola ale nie wiecej i potem sama sobie spada, ogolnie wacha nie miedzy normalna temp(srodkowa kreska) a czerwone pole ... Co to moze byc. Czujnik raczej odpada boja lacze cieply nawiew to czuc ze jak jest wiekrza temp przed czerwonym polem to bardzo duze cielo leci a jak spada do normalniej tem to ciut zimniej.

Dodam z w piatek robilem rozrzad i wyciagalem wszystko ale poskaladalem i odpowietrzylem uklad chlodzenia, wentylator normalnie sie kreci itp...

O co tu chodzi??

Opublikowano
A czy składając rozrząd zwróciłeś uwagę żeby termostat był założony strzałką lub kropką do góry ?

 

nie wsadzilem go tak jak pasowal w wyupstke w bloku.. a to jest roznica jak np. obruce go o 180stopni wokol wlasnie osi??

Opublikowano
W wypustkę w bloku będzie pasował to normalne , istotną rzeczą jest właściwe ustawienie właśnie tym znaczkiem do góry.

 

ale do gory wzgeldam auta czy do gory wzgledem silnika bo silnik jest lekko pod skosem...

 

a jak tak nie dale to dlatego moze to byc z ta temp czy cos innego jeszcze?

Opublikowano
To jest tylko moja sugestia,jeśli do wymiany rozrządu było dobrze a teraz masz takie problemy to sprawdż jak jest założony.Do góry względem auta.

 

oki dzieki wielki ide zobaczyc..:D

Opublikowano

i lipa.. :( ta strzalaka na termostacie byla przesucieta z 5mm w bok ale ustawilem ja do gory. i nic.. temparatura dalej skacze... :(

tak jak by mi termostat nie puszczal na chlodnicebo wazc idzie od termasoatu do chlodnicy jest simny a reszta goraca, no i dol chlodnicy jest zimny a gora goraca.. :( chyba termostat do wymiany....

 

A wogole czy moge narazie go wyjac z auta i z 2 dni pojezdzic bez niego dopuki nie kupie????????????????

Opublikowano (edytowane)
Możesz te dwa dni pojeżdzić bez termostatu,zakładam że dobrze odpowietrzyłeś a zimny dół chłodnicy wskazuje na uszkodzony termostat.Czytałem że miałeś problem z paskiem rozrządu może coś wtedy uszkodziło wirnik pompy i masz zakłócony obieg?Zobacz czy po odkręceniu korka chłodnicy jest przelew. Edytowane przez MarekM-535i
Opublikowano
ale zaraz zaraz paowie chyba zamotalem..ale zemnie debil..nie w ta strone chyba wlozylem termostat... :duh: :duh: :duh: :duh: on ma szpice isc chyba w korpus a tym dekielkiem w silnik??? tak cos na obrazkach w ksiazce jest...
Opublikowano
Wypukła część w stronę chłodnicy ,płaska ze sprężyną w stronę silnika.

 

a ja na odwrit go wsadzilem.. sprezyna w strone obudowy/krucca termostatu a tym szpicem w strone silnika..... :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :duh: :duh: :duh: :duh: :duh: :duh: :jawdrop: :jawdrop: :jawdrop: :jawdrop:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.