Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam mam taki problem ze gotuje mi sie woda w 318tds i nie wiem co to moze byc glowica byla po regeneracji zakaladana i od tego czasu sie tak dzieje termostat wyciagnolem i dalej tak samo jest pomocy :(
Opublikowano

hmm tylko sie modlic ze zapowietrzony bo jak sie tak dzieje od poskladania glowicy duze prawdopodobienstwo ze ktorys kanal wodny w glowicy jest zapchany no i lipa wiesz co sie z tym wiaze

ale pociesze cie tylko ze mialem podobny problem w benzynie wymienilem termostat sprawdzilem dokladnie pompe wody odpowietrzalem na wszystkie mozliwe opisane sposoby i nie pomoglo rece opadly zawiozlem do fachmana bmw zajolo im to 2 godziny i do momentu sprzedania auta wszystko bylo wporzadku

 

a wracalac do twojego auta sprawdz jeszcze pompe wody wykrec i sprawdz czy wirnik nie jest ukrecony przekrecony polamany to tez najczeszcza przyczyna

Opublikowano
a wskazówka od temperatury wejdzie na czerwone nawet na postoju?? jeżeli tak to obstawiam układ, wystarczy, że sciągniesz wąż, który wchodzi polewje stronie od góry do chłodnicy, jeżeli tam będzie sahara, to dolewaj wody, bo na pewon jest układ zapowietrzony. A jak załewałeś na zgaszonym silniku, czy odpalonym? Jeżeli na zgaszonym, to będzie zapowietrzona.
Opublikowano
na forum jest opisanych kilka sposobow odpowietrzania sprawdz wszystkie jak nie pomoze sprawdz pompe i jeszcze jedni jak zagrzeje sie silnik sprawdz czy chlodnica jest goraca i wszystkie weze czy sa gorace i twarde
Opublikowano
waz gorny jest goracy ale idzie go normalnie scisnonc dwoma palcami a waz dolny jesl letni i tez idzie normalnie scisnonc a chlodnica u gory goraca a na dole letnia
Opublikowano
czyli uklad zapowietrzony wszystkie weze maja byc praktycznie tej samej temperatury i twarde wiec zapowietrzony lub pompa nie cisnie ale zacznij od odpowietrzania
Opublikowano
hmm nie wiem jak to jest w tds ja na benzynie mialem jeden odpowietrznik na chlodnicy u gory a drugi na rurce z termostatu stubka ktora sie luzowalo i wyciekal plyn jak nie masz zadnego spusc plyn oskec gorny waz z chlodnicy i lej plyn ale bardzo powolutku tak by sie nie zrobila banka powietrza lej do momentu az na odkreconym wezy pojawi sie plyn albo go nie odkrecaj lej powolutku plyn nalej polowe odpal silnik i reszte dolewaj na odpalonym

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.