Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam instalację DREAM XXI N i po wgraniu firmware 24.0 zaczęły się dziwne problemu. otóż samochód trzeba bardzo długo kręcić na zimnym silniku zanim zapali na bęzynie, a do tego bardzo faluje na wolnych obrotach, jak jest zimny to strasznie faluję prawie gaśnie a po dodaniu gazu zamiast przyspieszać do dosłownie przerywa pracę, dopiero po delikatnym dodaniu przyspiesza. Dzieje się tak prawie do całkowitego nagrzania, później jest lepiej bo nie przerywa, ale trochę faluję. przestaje falować do dłuższej jaździe oraz kilkakrotnym wyłączaniu i załączaniu. Powiem tylko że na benzynie obroty na biegu jałowym są idealne!!!!

Miał może ktoś coś podobnego lub domyśla się czego to może być przyczyna??

 

Pozdrawiam

Opublikowano

no i stało się!!!:(

Teraz to już potrzebuję naprawdę pomocy. Sprawa wygląda następująco, jak samochód jedzie na benzynie to jest ok, temperatura reduktora i gazu stała w normie, lambda zmienia się od 0-1V, a po przełączeniu na gaz zaczyna się.

Temperatura reduktora skacze od 0 do około 175st, a gazu od 0 do 110st, a lambda od 0-0,35V, przełączam na benzynę i OKI.

Co to może być?????

Proszę o jakieś wskazówki i spostrzezenia!

Jeśli ktoś będzie chciał to mogę wrzucić z jazdy nagrane jak to wygląda!

 

PROSZE O POMOC!!!!

POZDRAWIAM

Opublikowano

1. BMW na gazie bez sekwencji zawsze będą troszkę falować taki ich

urok(ale nie od 300 do 1200).

2. Sprawdzić Sondę Lambda czy jest sprawna (tylko komputer), jeśli nie

polecam Bosch bądź NGK/NTK

3. Jeśli samochód posiada LPG sprawdzić świece oraz płyn w chłodnicy.

(jeśli jest go za mało to płyn idzie do parownika z powietrzem. Parownik

ma za zadanie ogrzać gaz, dlatego może do dławić na biegu jałowym a

podczas jazdy go dusi, szarpie oraz może zgasnąć. Śmierdzi tez

podczas zgaśnięcia gazem jak diabli.

Musimy odpowietrzyć układ jeżeli płynu było mało a nie wiedzieliśmy o

tym (tak jak ja Embarassed )

Tutaj pozwolę sobie wkleić link, w którym zawarte zostało jak to trzeba

odpowietrzyć mam nadzieje,że mod ani admin mnie nie zbeszta za to Smile

 

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=61445&highlight=odpowietrzanie+silnika

 

4. Zmienić bądź wytrzepać filtr powietrza, oraz wyczyścić plastykowe rurki

idące do filtra z dolotu(np WD40 bądź naftą)

5. Przeczyścić przepływomierz.( Ja mam silnik M50 więc tam w środku jest

coś na zasadzie włosa. Czyścimy patyczkiem do czyszczenia uszu

osączonym w spirytusie salicylowym bądź czystym), oraz sam

przepływomierz z kurzu itp.

6. Wyczyścić silnik krokowy od benzyny również WD40 bądź środkiem do

czyszczenia gaźników, koleinie potraktować dziada sprężonym

powietrzem i poczekać aż dobrze odparuje wszystko.

7. Ściągnąć klemę z akumulatora najpierw - potem +. Koleinie przekręcić

kluczyk w stacyjce w pozycje 2 następnie połączyć ze sobą klemy

(np. kablami rozruchowymi), poczekać około 30 minut. Wyjmujemy

kluczyk ze stacyjki, następnie założyć klemy najpierw + potem - .

 

Mam nadzieję,że pomogłem.

http://www.rookers.pl

Ulica to nie tor wyścigowy, tutaj nie ma znaczenia kto będzie pierwszy ...

Opublikowano

dzięki za wskazówki, ale niestety obawiam się że to raczej nie ma nic wspólnego z komputerem gazowym:(

Teraz to wogóle lipa, bo jak odpalam rano i przełączy na gaz przy 20st to nie da się jechać

Normalnie ręce opadają!!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.