Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

 

Zauwazylem po zmianie dziwna rzecz, i zakladam, ze to od tego.

Znajomy wlal oleju do 3/4, bo mowil, ze tak najlepiej...

Wczoraj sprawdzilem poziom i jest praktycznie przy maxymalnej granicy (jeszcze sie podniosl od wtedy)

 

http://img229.imageshack.us/img229/6438/dsc004391wg9.jpg

 

W tym miejscu gdzie zaznaczylem czerwona kreska.

Objaw jest taki, ze po miescie zawsze robilem 100km/20lpg a w momencie jak mam juz 3 tankowanie i starcza mi zawsze 20lpg ale na 70km, to zaczalem sie zastanawiac co... czy jest to mozliwe? zlac olej do polowy?

Czytalem ze poziom miedzy dwoma kreskami to litr tak? Czyli wypadaloby zlac okolo 0,5 litra?

Musze miec kanal, czy moge odessac w jakis sposob przez korek wlewu?

 

Dodam jeszcze, ze sprawdzilem teraz na 2 pudelku oleju na miarce ile zostalo. Mialem 2 x 4 litry, 1 wlane pelne i z drugiego litr. Czytalem, ze miesci sie 5,75... Wychodzi na to, ze chyba powinno byc ale 4,75...

Sam sie w tym momencie zdziwilem, bo myslalem, ze wlal wiecej wtedy, albo te miarki na pudelkach oleju nie sa zbyt dokladne...

Pozdrawiam
Opublikowano
Powiem tak,nie rozumiem co ma olej do spalania gazu :roll: -a sprawa poziomu ,jeśli zalał ci 3/4 to rano moze być 4/4,zawsze przecież więcej skapie po nocy,ja nigdy nie leje tyle w moim M20 B25 wlewam 4,25 L oleju i tyle ,przecież można potem ciut dolac w razie?!,z tego co wiem powinno sie miec w połowie bagnetu[miarki]za dużo ponoc nie zdrowo,nawet jest opcja ,ze może szybciej wyrzucić olej[mówię o nadmiarze],to moje chyba ósme auto zawsze wlewam w połowie miarki-- a co do gazu jedż na regulację ,coś to chyba nie tak ,ja mam Blos-a i trafiłem bez ustawiania pali -od 11L LPG --do -14 L,kusi mnie jednak ustawić go ,choć to nie łatwe...pzdr. :arrow:piszesz jeszcze ,że poziom oleju sie podnosi-moze coś z głowicą sie dzieje! miałem taki objaw-sprawdz korek wlewu oleju czy jest w oleju czy mazi-to objaw pękniętej głowicy-nie strasze ale tak wywnioskowałem po chwili zastanowienia...
"" jedż z butem ,ale nie na kapciu"", mów co myślisz , rób co mówisz
Opublikowano
Może filtr powietrza ma tyle co stary olej albo więcej. Zawsze tankujesz na tej samej stacji ? Może ją zmień mogli zacząć kupować gorszy gaz, nie którzy właściciele robią tak raz na jakiś czas. Za niskie ciśnienie w gumach też potrafi skutecznie wyssać cały gaz. Reduktor może już jest do niczego.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.