Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

planowałem kupno 735 w manualu, ale szukając w Niemczech trafiłem na sporo 740 w automacie oraz 735 w automacie. Moje pytanie brzmi w czym w obsłudze v8 będzie droższe (poza spalaniem i ilością świec) oraz interesuje mnie kwestia awaryjności skrzyń automatycznych zarówno w m30 i m60. Szukam w raczej średnio/górnym przedziale cenowym i czegoś na prawdę zadbanego. M30 słyną ze swojej długowieczności, wiadomo że m60 jest nowszą konstrukcją, ale nie zależy mi na tym aby coś było nowsze tylko trwalsze oraz aby ograniczyć ryzyko drogich napraw.

Opublikowano

O automatach Ci za dużo nie napisze, ale z tego co widzę, automat w 740 e32 , z za długą czwórką, prędzej czy później się zawsze psuje.

 

Co do m60, to silniki te miewały jakiś feler powiedzmy konstrukcyjny, tyle, że przy wieku aut z tym silnikiem, przebiegu który wykonały, wadliwe jednostki na 90% są na złomie już.

Pozostały te dobre.

Odkręcającą się pompę oleju pomijam :)

Normalnie użytkowany m60 robi spokojnie po zdrowe kilkaset tysięcy kilometrów, lubiąc dobry olej i nie biorąc go wcale dużo.

 

Co jak co, ale silnika w takim 740 to bym się nie bał, jest był normalnie użytkowany.

Popsuje się wszytsko inne, ale nie silnik.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.