Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam,jako ze niedawno stałem się szczesliwym posiadaczem e30 325,mam pare pytań na które nie znalazłem odpowiedzi przez opcje SZUKAJ,wiem ze wskazówka temperatury powinna byc zawsze w pionie przy nagrzanym silniku,w czasie jazdy tak jest ale gdy zatrzymuje się w korku lub często zatrzymuje sie przed swiatłami temperatura rośnie,visco było wymieniane 2 lata temu przez poprzedniego właściciela niestety niewiem jakiej firmy( może najtanszy zamiennik) :?: odnośnie działania samego visco to wyglada to tak,po odpaleniu auta visco działa cały czas( nie jest napewno skręcone bo przy zgaszonym silniku mozna nim kręcić ) po nagrzaniu równiez je mocno słychac,auto nagrzewa sie szybko ogrzewanie działa bardzo dobrze,po nagrzaniu silnika wejście górne chłodnicy jest gorące natomiast sama chłodnica jest juz letnia tak samo jak dolne wyjscie,czy tak powinno być???
Opublikowano
jak wisko na zimnym nieuruchomionym silniku kreci sie lekko, to jest smiec. jezeli bedziesz kupowal nowe polecam Behr (oryginal) za okolo 350zł
Opublikowano
Na początek zmienie termostat,z tego co sie dowiedziałem to jest 80C i 87C podobno 80C to letni a 87C zimowy :?:
Opublikowano
termostaty wystepuja w dwoch wersjach ale nie wiem czy w zimowej i leteniej, mysle ze decyduje o tym inny czynnik. a jesli smigajac normalnie trzyma temperature a rosnie tylko w korkach to polecal bym sprawdzenie wiska w pierwszej kolejnosci.
Opublikowano
tez tak myślałem ale zastanowiła mnie chlodnica która w gornej czesci jest gorąca ale srodek chłodnicy i dolny wyjscie jest juz tylko letnie :?:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.