Skocz do zawartości

przerazliwy pisk i zgrzyty dobiegajace z podwozia


mr.hahn

Rekomendowane odpowiedzi

czesc, mam nastepujacy problem.

oddalem do warsztatu samochod z usterka skrzyni biegow. okazalo sie, ze jedno ze sprzegiel sie spalilo, koszt naprawy 1700zl... .

wszytsko bylo by wspaniale, skrzynia chodzi jak chodzic powinna ale...!!!

jak tylko wsiadlem i ruszylem autem, zaczal towarzyszyc mi przerazliwy pisk i zgrzyt (tak jakby ciecie stali tyle, ze o wiele glosniej). pisk o wysokiej czestotliwosci utrzymuje sie przy malych predkosciach, przy duzych, auto bardzo glosno chodzi. dodam, ze bardzo mocno padalo i auto pod warsztatem stalo caly dzien w kaluzy.

mechanik powiedzial, ze "zassalo klocek do tarczy" i ze "odpusci" przejechalem 50km i nic nie odpuscilo, pisk jest slyszalny na przynajmniej 300metrow. co to moze byc?. oczywiste jest, ze w pn pojade do nich i bede sie domagal wyjasnien ale chce wiedziec wczesniej co to moze byc?? dzieki z gory, pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może zobacz czy między tarczą hamulcową a blaszaną osłoną od wewnętrznej strony nie znalazł się jakiś kamyk, żwirek... Może podczas próbnej jazdy mechanik przejechał po szutrze czy bezdrożu. Daje to taki hałas jak opisujesz. Moja 523 ma tendencje do łapania z przodu takich kamyków, jak przejeżdżam przez remontowany odcinek drogi to na 99% jestem pewny że wleci mi tam kamyk. Hałas że wstyd jechać, ta osłona strasznie rezonuje ,wszyscy się oglądają, czasami wylatuje po 3 km a czasami trzeba na podnośnik i wydłubać. Ale to też może być coś innego..
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mialem podobne objawy po regeneracji skrzyni przez pierwsze 300m i prędkości nie większej jak 30 km/h dziwek był jak ktoś ciągną by szynę po stercie złomu,tylko na zimnym silniku czyli rano pierwszy rozruch, bardzo mnie ciekawi co za bzdurę ci wkręca,Następny przedział Odbierałem Auto z ASO po wymianie skrzyni i od pierwszego momentu wszystko ok , tylko jak sie cos robi u mało inteligentnych to zawsze cos jest nie tak !!!!!.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz wiedzieć czy to hamulce, to podnieś na lewarku i pokręć kołem.

tak wlasnie zrobilem, kola wydaja sie w porzadku. wszytsko wyglada na to, ze to te "kamyki" bo faktycznie caly teren warsztatu jest pokryty piaskiem i zwirem. teraz pytanie

1. czy moge jezdzic tak z tym piskiem do woli az wyleca te kamyki i nic sie nie spieprzy? czy lepiej odrazu podniesc auto?

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.