Skocz do zawartości

mr.hahn

Zarejestrowani
  • Postów

    84
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E34 520i M50 automat
  • Lokalizacja
    bialystok

Osiągnięcia mr.hahn

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Witam, mam podobny problem. Zatankowałem na Auchan około 10 litrów paliwa, w sumie w baku było około 15-20. Jeździłem jeden dzień i pojechałem do roboty. Po wyjściu z pracy odpaliłem samochód i jak zwykle miałem falowania obrotów, które powinny się uspokoić po kilku minutach. Jednak tym razem silnik zgasł i już nie zapaliłem. Rozrusznik kręci ale silnik nie pali. Proszę o dokładną instrukcję, najlepiej z ilustracjami jak wykluczyć awarię pompy lub zamarźnięcie wody w przewodzie paliwowym przez tandetne paliwo Auchan. Dolałem już 10 litrów najlepszego paliwa 100 oktan V-power z shella i dalej to samo.
  2. Pociszyles mnie ta swoja wymiana;) ps. jezdze jak emeryt...
  3. Witam moje autko: BMW E34 92' 520i. Automat Problemy: 1. Spalanie 25l/100 na gazie a bezna okolo 18l/100. W silniku wszystko hula, swiece powymieniane, faje poczyszczone, gary wyregulowane. Posadzona jest sonda lambda - jakich efektow moge sie spodziewac po wymianie sondy? ciezko mi uwierzyc , ze po wymianie bedzie palil chociaz 15/100 (co jest moim marzeniem). a jezeli nie to na co mam jeszcze zwrocic uwage, aby mniej palil? 2. Wspomaganie kiery "prawie" padlo, bo momentami jest a momentami kierownica bardzo ciezko chodzi. Prosze w tej sprawie o jakies namiary na instrukcje wymiany oleju, najlepiej ze zdjeciami albo szczegolowym opisem. Jaki olej? na nakretce napis: ATF, a nizej jakis numer. Czym sie sugerowac przy kupnie oleju?
  4. mr.hahn

    E 34 - problem z antena

    coz... nie widze tam zadnej wtyczki i koncowki... jakies sugestie?
  5. mr.hahn

    E 34 - problem z antena

    w sensie... zdjac tylne oparcie tak?... sprobuje. dzieki
  6. mr.hahn

    E 34 - problem z antena

    Witam. nie moglem znalezc podobnego tematu na forum wiec gdybym zasmiecal bardzo prosze o przekierowanie. Moj problem polega na tym iz kupilem auto bez radia. gdy wstawilem standardowe JVC od poczatku nie mialem radia. poprostu odbiornik nie wyszukuje zadnej stacji. w panelu znalazlem 2 pasujace przewody ktore podlaczylem do kosci i do radia. wolne zostaly inne dwa ktore nigdzie nie pasuja. jeden z nich to okragla wtyczka. wiem, ze antena tylna szyba a raczej trzy gorne paski i wiem o wzmacniaczu anteny w lewej sciance w bagazniku ale na tym moja wiedza sie konczy;). jest poprostu zbyt wiele wolnych kabli... mile widziane zdjecie. z gory dzieki! Edit: Troche sie naplatalo. zdjalem lewa klapke pod kierownica i szukalem kabli. po montazu przestal dzialac mi zegarek, a maly licznik zeruje sie przy kazdym uruchamianiu silnika.... prosze o wskazowki. wydaje sie , ze nic nie naruszylem.., co to moze byc? pozdrawiam
  7. mr.hahn

    uszkodzony drązek ASB

    niech to... sterownik czasem nie zalapuje biegu. staje na swiatlach i puszczam hamulec i auto nie jedzie. musze dogazowac do 4tys obrotow i wtedy wyrywa do przodu... chyba nie ma na co czekac
  8. mr.hahn

    uszkodzony drązek ASB

    czesc, nie moglem znalezc watku na ten temat wiec prosze tutaj o pomoc. w moim aucie zostal uderzony drazek. zostal uderzony ponad pozycje P, na sile na sama gore az ta obudowa sie wyrwala ale ona chyba sie wyjmuje, przynajmniej na to wyglada. niby wszystko jest ok ale cala instalacja nie jest sztywna, trzeba uwazac i delikatnie zmieniac biegi. czy powinienem dmuchac na zimno i jechac z tym do warsztatu? drugie pytanie. na pasku kontrolnym ktory swieci sie kilka sekund na zaplonie pala mi sie tylko 2 zielone kreski, kolejne dwie zielone sa zgaszone, zolta i czerwona tez. to normalka? z gory dzieki za odp. pozdrawiam
  9. mr.hahn

    w daleka podroz...

    czesc. mam troche ogolne i przedszkolne pyutanie. wybieram sie w daleka podroz. z dala od domu jakies 4000km. chcialbym zapytac co nalezy sprawdzic, przeczyscic przed taka podroza? olej w skrzyni i silniku mam z glowy. uklad chlodzenia rowniez, tak jak i uklad hamulcowy. widocznym problemem jest tylko nierowna praca silniki, troszke falujace obroty na postoju. zaznaczam, ze mam gaz ale dzieje sie to rowniez, na beznzynie. podejrzewam, ze wina przeplywomierze ale moge sie mylic. prosze jednak o wskazowki, ktore nie beda mnie kosztowac, cos co moge zorbci sam. dzieki z gory, pozdrawiam!
  10. mr.hahn

    OLEJ PO REMONCIE ASB

    witam. mam krotkie i proste pytanie. robilem remont skryzni biegow, padlo ktores ze sprzegiel i cos tam jeszcze. zabulilem 1700zl. mechanik powiedzial, ze po 2000-3000tys km "przydaloby sie" zmienic olej z filtrem na nowy (koszt 250zl) i tak mowi kazdy kogo nie zapytam. podobno ten olej ktory siedzi, zbiera brudy. moje pytanie brzmi; czym ryzykuje jezeli tego nie zrobie?... kolejna usterke? pozdrawiam
  11. witam czy ktos z was wymienial w e34 lozysko jak w temacie?. pytalem jednego mechanika, on powiedzial mi, ze przy wymianie lozyska trzba tez wymienic podpore. zeby nie dodal, ze czesci u niego kupie taniej to bylo by ok, ale cos mi tu nie pasuje. a wiec czy to prawda, ze samego lozyska wyjac sie nie da? cena nowego lozyska - 33zl
  12. hej okazalo sie, ze winne jest " lozysko podporowe walu napedowego", a przynajmniej tak twierdza "specjalisci". chyba wybiore sie na szrot... pzdr
  13. tak wlasnie zrobilem, kola wydaja sie w porzadku. wszytsko wyglada na to, ze to te "kamyki" bo faktycznie caly teren warsztatu jest pokryty piaskiem i zwirem. teraz pytanie 1. czy moge jezdzic tak z tym piskiem do woli az wyleca te kamyki i nic sie nie spieprzy? czy lepiej odrazu podniesc auto? pozdrawiam
  14. czesc. tez mialem taki problem, ale chwilowo. przycisk zmiany truby poprostu sie zacial, mogl sie nazbierac piasek albo cos w tym rodzaju. sprobuj w jakis sposob go rozruszac lub przytrzymac dluzej na S. heh moze pomoze, pzdr
  15. czesc, mam nastepujacy problem. oddalem do warsztatu samochod z usterka skrzyni biegow. okazalo sie, ze jedno ze sprzegiel sie spalilo, koszt naprawy 1700zl... . wszytsko bylo by wspaniale, skrzynia chodzi jak chodzic powinna ale...!!! jak tylko wsiadlem i ruszylem autem, zaczal towarzyszyc mi przerazliwy pisk i zgrzyt (tak jakby ciecie stali tyle, ze o wiele glosniej). pisk o wysokiej czestotliwosci utrzymuje sie przy malych predkosciach, przy duzych, auto bardzo glosno chodzi. dodam, ze bardzo mocno padalo i auto pod warsztatem stalo caly dzien w kaluzy. mechanik powiedzial, ze "zassalo klocek do tarczy" i ze "odpusci" przejechalem 50km i nic nie odpuscilo, pisk jest slyszalny na przynajmniej 300metrow. co to moze byc?. oczywiste jest, ze w pn pojade do nich i bede sie domagal wyjasnien ale chce wiedziec wczesniej co to moze byc?? dzieki z gory, pzdr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.