Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam odłączony kabel od jakiegoś czujnika, który się znajduje przy wyjściu z filtra powietrza. Załączyłem fotkę (tylko nie wiem czy dobrze to zrobiłem bo jakoś się nikt nie postarał zeby wyjaśnić jak to zrobić). Jak go podłanczam samochód nie może wejść na obroty (dławi się) i jałowe obroty stają się nie równe. Przy odłączonym niby wszystko jest ok, ale jak by było wszystko ok to by nie było tego czujnika:) Może wiecie od czego on jest, ktoś miał taki problem, pewnie i tak się nie obejdzie bez mechanika ale kto wie:) http://C
Opublikowano
To jest masowy przepływomierz powietrza. Najbardziej prawdopodobne wydaje mi się to, że został on uszkodzony i dlatego ktoś zdjął wtyczkę,bo gdy jest odłączona, silnik może pracować w trybie awaryjnym i wydaje się że jest ok, ale tylko sie wydaje, bo nie ma osiągów jakie powinien i często więcej pali. Ale jeżeli tak jest, to powinna się świecić pomarańczowa kontrolka check engine, chyba że jej nie ma:(
Opublikowano
No właśnie żadna kontrolka się nie świeci. Mam nadzieje że jej nie ma i to tylko przepływomierz padł:) Muszę znależć kogoś z takim silnikiem i na chwile podmienić przepływomierz (chwila roboty a sporo kasy do zaoszczędzenia:). Wtedy się zobaczy czy jest tak jak było wcześniej i dalej trzeba szukać przyczyny odłączenia przepływomierza czy przyczyną jest włąśnie uszkodzony przepływomierz. Skubaną kontrolkę też muszę zobaczyć tylko jak się do niej dostać, wiecie może???
Opublikowano
Jak jest z kontrolkami w E46 to nie wiem, ale w E36 kiedyś wymieniałem od dołu nie wyjmując wcale zegarów, tylko odkręciłem tę część tapicerki pod kierownicą bo musiałem wymienić sprężynkę od pedału gazu, i kontrolkę wymieniłem przy okazji, nie było to zbyt wygodne ale możliwe. Ale wyjęcie zegarów też nie jest skomplikowane, jest o tym sporo na forum.
Opublikowano
a ja proponuje podłaczyc wszystko... i jechac na kompa... wtedy sie dowiesz...tak czy ianczej nie jest wszystko w porzadku...a e46 to nie polonez zeby diagnozowac na oko
http://img110.imageshack.us/img110/2668/naroummmpr4.jpg
Opublikowano
Sprawdziłem kontrolki (można zrobić test zegarów, w komputerze jest taka funkcja) i kontrolka check engine działa, więc albo kontrolka ta nie zapa się przy zrypanym lub odłączonym przepływomierzu, jak to napisał monter albo nie wiem co jest, ale napewno mam zepsuty przepływomierz. I mam pytanko bo znalazłem przepływomierz na necie za 119zł (stronka do niego model 0 280 217 124 -http://www.motomaximus.pl/przeplywomierze ) ale jest sporo tańszy niż wszedzie. Może to jakieś badziestwo i nie warto go kupować? Może ktoś taki kupił i może coś o nim powiedzieć, czy wszytko jest ok?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.