Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam .

postów natemat problemów z chłodzeniem w buni wprost trudno zliczyć ale szukam jednoznacznej odpowiedzi na mój problem, mianowicie .

od jakiegoś czasu powiedzmy miesiąca powoli zaczynało mi wywalać płyn przez korek po ostrzejszej jeżdzie, od tygodnia sadzi mi przez niego nawet jak spokojnie jeżdze przewody twarde jak kamień - za twarde, ciągle mi się zapowietrza, w górnym przewodzie to cały czas właściwie jest powietrze, i nie wien co jest od kilku dni nie mam ogrzewania - jak go odpowietrze to grzeje aż miło ale przejadę pięć kilometrów i już leci zimne, że wywala płyn to myślałem na początku że termostat bo dolny przewód to jak nie jeżdzić to tylko co najwyżej ciepły ale się nie przegrzewa , wskazówka zawsze wzorowo w pionie i ani drgnie widać tak ma być w końcu upałów jeszcze nie ma, ale co z wywalaniem płynu - głowica? jak to sprawdzić.mogę wymienić uszczelkę ale czy to potrzebne i czy pomoże, w zbiorniczku płyn nie pachnie olejem ani nie ma żadnych przebarwień olej też poziom ok i żadnych osadów, więc zasadnicze pytanie jak to sprawdzić czy to na pewno uszczelka a jak nie to co innego może być

jeżeli komuś nie pasuje ten temat prosze go usunąć bo wiem że wiele podobnych już było ale jeżeli ktoś ma wiedze to też prosze o pomoc

Opublikowano
kolego jeżeli się ten płyn pieni, to na 90% będzie to uszczelka pod głowicą, co prawda w aucie nie miałem takiego problemu, ale w ciągniku wywałało płyn, pienił się, a olej w normie, nie poszedł olej do wody ani na odwrót, temperatura też zawsze była ok, także ja bym obstawiał tutaj tą uszczelkę, bo jeżeli by ci szlag trafił głowice, to wykryjsze to podczas pomiaru kompresji. Tylko się nie śmiej z porównaniem do ciągnika, bo diesel jest zawsze dieslem i zasada działania jest taka sama. Mam nadzieję, że pomogłem.
Opublikowano

Witam.

Sprawdź pompę wody.Być może nie pracuje już dobrze.

Miałem podobny przypadek tyle,że u mnie płyn wywalało jednym z węży(aż się wąż odczepił bo opaska nie wytrzymała).Wymiana pompy pomogła.

Może być każde auto,pod warunkiem że będzie to BMW...
Opublikowano
właśnie miałem już wyciągać pompę ale że nie miałem czasu to się chwilę wstrzymałem i odziwo się uspokoiło płynu nie wywala i nie zapowietrza się, więc co to do diaska może być, jeżdze trzy dni zrobiłem 800km i ok co prawda przewody jeszcze jakby ciut zatwarce ale suchutko, dostałem podpowiedzi że tak może się dziać przez korek który nie przepuszcza i wzbija zbyt wysokie ciśnienie w rezultacie czego wywala go na siłe razem z płynem może to to........... poczekamy zobaczymy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.