Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, właśnie przymierzam się do kupna jakiejś trójeczki, namierzyłem taką jedną , 94r 320 z vanosem, i uwaga - niby udokumentowane 96tys. przebiegu, ogólnie autko bardzo zadbane wszytko ładnie chodzi, pomijając rozterki 2.0 czy 2.5 pojawia się jedno "ale", oto vin tego autka "ja61971", w/g niego autko jest w automacie, a to które ja oglądałem miało zdecydowanie manuala :) , no i właśnie nie wiem co o tym myśleć. Prosiłbym o jakieś opinie czy e/w wskazówki co by w nim jeszcze posprawdzać, autko niby było serwisowane w ASO i od 7 miesięcy jest w PL. Trochę to wszytko podejrzane, z drugiej strony tapicerka, fotele, kierownica itp w bdb stanie..
Opublikowano

eh tyle sam znalazłem i od tego zaczęły się moje wątpliwości.. , wątpię że ktoś sobie ot tak zmienił coś takiego, mechanikiem nie jestem, ale to przecie z pół samochodu trza wymienić :) , sprzedawca podaje datę produkcji 94, w/g vin to 12/93 no ale to jest do wytłumaczenia..

 

A tak oto wygląda, czy ktoś mógłby się wypowiedzieć po wyglądzie, czy nic nie było w niej "przekombinowane", czyli migacze sprzed/po liftingu itp.. I ogólnie czy komuś się cokolwiek nie zgadza, widzi dowody jakiejś kombinacji ?

 

http://img353.imageshack.us/img353/9342/320dx0.jpg

http://img170.imageshack.us/img170/7180/3202se0.jpg

Opublikowano
witaj moim zdaniem zderzak przedni jest od modelu od 95 roku w góre choć niektórzy mówia ze ten zderzak jest montowany dopiero po 97 roku np mój kumpel ma cupete z 94 roku na 100% bezwypadkowy i ma zderzak pełen czyli ta kratka na dole miedzy chalogenami nie jest wyjmowana.... nastepnie on wogóle nie ma kierunków w błotnikach ja natomiast u siebie mam zderzak taki jak ty i białe kierunki w błotnikach tylko że mój jest sedan z 95 roku 318 tds co do kieronków obok lamp to sa z allegro miałem takie teraz mam zwykłe białe jak masz możliwość to wjedz na kanał albo podnośnik i obejrzyj jak to od dołu wyglada i zobacz czy rurka od wysprzeglika jest prosta czyli fabrycznie założona bo myśle ze jeżeli ktoś robił przerubke z aut na man to napewno nie założył tego tak idealnie jak fabryka i powinno cos byc widac ze jest recznie wyginana itd zwróc uwage może gdzieś przeczytasz rok produkcji skrzyni biegów może nie zgadzać sie z rokiem samochodu pozdrawiam
przedni napęd jest dla dziewczyn...
Opublikowano

z ta skrzynia jest roznie....podam ci moj przyklad....eries: 3' E46

Body: Saloon

Model: 320d

Engine: M47

Region: ECE

Version: Left Hand Drive

Transmission: Neutral

Manufact. date : 2000/10

 

wedlug VIN sprawdzane w firmie BMW jest automat...i sie zgadza bo mam automat :P

Opublikowano
Właśnie o taką wypowiedź mi chodziło, dziękuję bardzo, przejrzałem inne autka z tych lat i rzeczywiście na błotnikach nie było migaczy.. , ciekawe tylko czy zmiany wynikają z weny właściciela, czy blacharza :8) , a autku podobno jest szpera, czy to standard w 320 ?, zapewne nie, czyli wychodzi że to niezły składak.. :|
Opublikowano (edytowane)

Moje wątpliwości tylko wizualne:

1. zderzaki niby oryginalne lakierowane do połowy

2. dlaczego progi są lakierowane powinny w tym przypadku być szare !!!

3. udziwnione lusterka ala M3

4. kierunkowskazy ala clear

Przyjrzyj się dobrze temu autu z góry jestem sceptycznie nastawiony do takich cudów pomimo że w swojej sam zmieniłem lampy na sonar ale zrobiłem to sam dla siebie oryg. leży i czeka na wypadek gdybym chciał sprzedać auto.

PS: blacharz chyba nie zatęgi bo te kierunki w błotniku chyba odwrotnie założone jak sie mylę to mnie poprawcie:) :mad2:

 

a i jeszcze jedno jeden halogen gdzieś się zgubił pewnie przy składaniu sie zapodział :twisted2:

Edytowane przez m_a_r_i_u_s_z
Opublikowano

a już ostrzyłem pazurki :cry2:

 

czyli ogólnie rozumiem odradzacie ? czy może istnieje jakaś szansa że autko nadal godne uwagi ?

Opublikowano
, i uwaga - niby udokumentowane 96tys.

Skoro udokumentowane to na pewno do sprawdzenia. Masz książkę serwisową, masz pieczątki - odszukaj warsztat w którym auto było serwisowane w Niemczech - telefon i do dzieła.

 

autko niby było serwisowane w ASO i od 7 miesięcy jest w PL. Trochę to wszytko podejrzane, z drugiej strony tapicerka, fotele, kierownica itp w bdb stanie..

 

Jeśli ostatni okres było serwisowane w Polsce w ASO to porada jak wyżej.

 

Poza tym jeśli jesteś naprawdę zainteresowany kupnem auta to powinieneś jechać i dokładnie obejrzeć. Jeśli nie znasz się na samochodach - weź ze sobą kogoś, kto się na tym zna i umie spojrzeć na całość. Nie zrażaj się tym, że auto ma pomalowane progi - ważne, żeby nie było bite a silnik katowany.

Dokładnie przyjrzyj się elementom konstrukcji nadwozia i podwozia czy nie były sztukowane oraz wspawywane.

 

Pzdr,

Opublikowano
właśnie wróciłem z oględzin, właściciel na dość dużo pytań odpowiadał "nie wiem, nie pamiętam", silnik chodził ładnie równo, jednak jakoś miałem dziwnie wrażenie że jest "zamulony", tak jakby z minimalnym opóźnieniem reagował na pedał i po puszczeniu pedału obroty też jakoś dziwnie wolno opadały, w sumie to nie mam doświadczenia z nowszymi BMKami i silniczkami, ale moje poczciwe E28 535 śmigało o wiele bardziej dynamicznie, pozatym przy gaszeniu z okolic silnika słychać takie dość głośne "syknięcia" a później cykanie przez jakieś 5-10 sekund, i jeszcze migacze obok przednich lamp, a właściwie jeden jakoś tak dziwnie nie pasował do błotnika i był na styk z lampą, na tyle blisko że nie było pomiędzy nawet miejsca na tą uszczelkę oddzielającą..aha i przebieg oczywiście przerobiony

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.