Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam niedawno kupilem swoje pierwsze auto i jest to e34 520 z 91r 24 zaworowe. automat. Mam tam zalozona instalacje II generacji i wiem ze to jest zle dobrana instalacjia , bo jak wiadomo w tym modelu jest kolektor plastikowy . Chlop od ktorego kupile auto mial to instalacjie od 6 lat i jeszcze nic z kolektorem sie nie stalo .Moj problem polega na tym ze chcialbym wyeliminowac wystrzaly gazu lub je ograniczyc do minimum , gdyz takowe mi juz sie zdazyli ( dwa silne przy odpalaniu , i jeden delikatny przy gaszeniu silnika) . Doradzcie mi co powinieniem zrobic aby bylo w miare ok .
Opublikowano

Załuz sekwencje STAG 3000 nie powino strzelac.a teraz

-sprawdz swiece

-cewki

To jest podstawa, tak szczerze wyrzuc i zacznij narazie jezdzic na PB bo rowali Ci przepływke lub korektor.

Jak gasisz auto zawsze zjezdzaj do domu czy do miejesca docelowego na benzynie niech sie wyplai gaz bo gaz zostaje w korektorze i jak zapalasz jest gdziesz perzebicie i bummm uwaz jak bedziesz zakladal przewod bo napewno sapada pod korektorem aby sie nie poparzyc o przewod od chlodnicy...

Czerwna bo??...bo szybsza xD

http://www.ctr.pl www.kamery.pl

Opublikowano

Mialem identyczna sytuacje. Zacznij od sprawdzenia cewek zaplonowych i wymiany swiec, wypnij wszelka elektronike i wyreguluj registerem, jesli nie umiesz, to popros jakiegos 'dobrego' gazownika a nie kogos kto powie Ci zebys zalozyl sekwencje... mi tez tak mowili... wyszlo na to ze zna sie 1 na 100, ktory to zrobil i dziala do dnia dzisiejszego bez zadnych strzalow :mrgreen:

 

Owszem jest to nie prawidlowy typ instalacji, przez plastikowy kolektor, ale gdy juz masz antystrzal zamontowany to nie jest tak zle, wiec zobacz czy masz, a jak nie to zaloz.

W moim aucie lpg byl jak dobrze pamietam od 2002 czyli podobnie (ja kupilem w polowie 2007) - 5 lat, i chodzilo, po zakupie zaczelo na zlosc strzelac. Wyszlo, ze poprostu przez te 5 lat na lpg zuzyly sie cewki (pokruszone). Wymienilem 4 (350zl) reszta wydawala sie dobra, i jak sie okazalo jest ok. :twisted2:

Jak nie chcesz odrazu wydawac ~3000 to zacznij wlasnie od tego co napisalem, auto chodzilo tyle lat, wiec bedzie chodzic dalej :mrgreen:

Pozdrawiam
Opublikowano

Tak jak radzi kolega, zapalaj i gaś na benzynie.

Zrób diagnostykę silnika na kompie, może przyczyną jest jakaś usterka silnika, sprawdź dokładnie szczelność dolotu, bardzo ważna jest też s z c z e l n o ś ć z a w o r ó w, mozesz ew. zmierzyć kompresję, chodzi tylko o kompresje ze strony zaworów, więc możesz pierścienie uszczelnić olejem. Wymień świece i filtr powietrza. Co do przebicia to może być tylko na świecach lub cewkach, kabli WN w twoim aucie nie ma tak wiec do sprawdzenia jeszcze cewki chociaż ich uszkodzenie może wyjść na komputerze, ale niekoniecznie. Na koniec wizyta u dobrego gazownika, sprawdzenie szczelnosci LPG(elektrozawór przy parowniku) i regulacja.

 

Jak to nie pomoże to tylko sekwencja.

 

A co do wyrzucenia LPG, to nie rozumiem w ciągu 10 lat w czterech autach miałem gaz i ani razu nie miałem wystrzału.

Opublikowano

nawet instalka 2 generacji tak banlna nie ma prawa strzelac, nie rozumiem twojego stwierdzenia , ze strzelilo przy odpalaniu? to co odpalasz na gazie?przy uzytkowaniu LPG zawsze odpalaj na Pb i przelaczaj gdy silnik osiga powiedzmy polowe temperatury pracy ( jakies 45'C)

strzaly wynikaja w zasadzie szegolnie ze zlego wyregulowania LPG, najporawdopodbnie masz za duza dawke gazu na jalowym, kolejna sprawa zeby nie trafil szlak przeplywki montuje sie taka klapke antywystrzalowa, przy ewentualnym strzale rozsadzi ci gume dolotu powietrza. Informacji w tej dziedzinie jest FULL na forum.

Opublikowano
a i jeszce jedno . na jakie siwce mam zmienic . Mam teraz nowki wstawione ngk dwuelektrodowe . Gazownik powiedzial mi ze maja byc jedno ale w hurtowni nie potrafili dobrac o podobnej cieplocie i powiedzieli ze siwece sa ok Jak to z tym jest ??
Opublikowano

maja byc 2, u siebie tez zmienialem niedawno - bkr6ek

ewentualnie bosch 7fldcr tez 2 elektrodowe, pojawila sie jakas nowa linia boscha, sa do wyboru platynowe, irydowe, ale przy lpg to to samo g...

i tak co 30/40kkm musisz zmienic.

co do wystrzalow przy odpalaniu, tez mi sie to rzadko zdarza, ale to przez nieszczelnosc kolektora (musze oringi wymienic w nim, nie moglem znalezc odpowiedniego i mam zamiast oringu nawinieta nitke posmarowana klejem :D )

a jesli to nie to, to nie wiem czemu, ale dojde do tego :D

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.