Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich ....

Mam pytanko bo moje autko zaskoczyło mnie dziś kompletnie.Otóż mam swoją e 32 730 1988r. już jakiś czas a dopiero dziś dowiedziałem się że ma zamontoweany jakiś rodzaj alarmu. Ale po kolei,dziś nie włączając jej wypchnąłem ją z garażu, i po oprzepchnięciu jej około 4-5 m. zaczął wyć alarm o którym nic nie wiedziałem(oprócz wycia również światła i awaryjne). O alarmie nie informował mnie również poprzedni właściciel.Alarm odcinał również zapłon i ażeby go wyłączyć musiałem zamknąć kluczykiem i otworzyć drzwi.Czujnik od tego alarmu był również ukryty przy haku mocującym maskę gdyż otworzyłem ją i go znalazłem. Aha kluczyków podczas tego zdarzenia nie było w stacyjce.

Czy to jakiś rodzaj alarmu abrycznego czy założonego o którym nic nie wiedziałem. proszę o informacje , ewentualnie o inf w jakich modelach i rocznikach instalowano fabryczne alarmy.nie posiadam również żadnego pilota do aktywacji mojego alarmu.

Pozdrawiam....

TOMEK[E32]730
Opublikowano
A czy po zamknieciu auta i zaryglowaniu miga Ci dioda na gorze deski rozdzielczej, centralnie, w okoliach nawiewu na szybe?

Obecnie, po 10 latach przerwy (!): E85 Z4 3.0i R6 M54 '03 + LPG

We wspomnieniach: E32 740i V8 M60 '93 oraz E34 520i R6 M20 '90 + LPG

Opublikowano
Ta wlasnie dioda powinna migac przy uzbrojonym fabrycznym alarmie.

Obecnie, po 10 latach przerwy (!): E85 Z4 3.0i R6 M54 '03 + LPG

We wspomnieniach: E32 740i V8 M60 '93 oraz E34 520i R6 M20 '90 + LPG

Opublikowano
no dobra ale czy fabryczne alarmy mają jakieś piloty i jak się je uzbraja.Może ktoś wie w jakich modelach i rocznikach instalowano fabryczne alarmy, no i czy były one instalowane standardowo czy za opłatą?
TOMEK[E32]730
Opublikowano
730"]no dobra ale czy fabryczne alarmy mają jakieś piloty i jak się je uzbraja.Może ktoś wie w jakich modelach i rocznikach instalowano fabryczne alarmy, no i czy były one instalowane standardowo czy za opłatą?

Bogatsze i nowsze wersje mialy alarm w standardzie. Uakwywnia sie w momencie zaryglowania drzwi, czyli kluczyk do oporu w prawo tak, ze nie da sie otworzyc zamka po przez pociagniecie "dzyngla" (nie wiem jak to nazwac) i wtedy alarm powinien sie uzbroic a dioda w nawiewie centralnym na szybe powinna sie zaswiecic.

Obecnie, po 10 latach przerwy (!): E85 Z4 3.0i R6 M54 '03 + LPG

We wspomnieniach: E32 740i V8 M60 '93 oraz E34 520i R6 M20 '90 + LPG

Opublikowano
Bogatsze i nowsze wersje mialy alarm w standardzie. Uakwywnia sie w momencie zaryglowania drzwi, czyli kluczyk do oporu w prawo tak, ze nie da sie otworzyc zamka po przez pociagniecie "dzyngla" (nie wiem jak to nazwac) i wtedy alarm powinien sie uzbroic a dioda w nawiewie centralnym na szybe powinna sie zaswiecic.

 

U mnie nie ma diody alarmu na nawiewie centralnym ani pilota, ale jest blokada kluczykiem - tzw. deadlock - brak możliwości otwarcia auta od wewnątrz w przypadku wybicia szyby.

Moim zdaniem przydatne na "radiokradów".

 

Poza tym moja becia ma coś w rodzaju immobilisera, który można uruchomić z klawiatury komputera - bez wpisania kodu silnik nie odpali a syrenka wyje 8)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.