Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
planuje zalozyc wtrysk gazu,czy moze mi ktos plecic jakis dobry namiar na cos taniego w mazowieckim,znalazlem za 3800 na allegro
Opublikowano

W mazowieckim Ci nie polecę niestety ...

Nie jest ważna cena, tylko dobry instalator i dobra instalacja. "Byle jaka" instalacja na wtrysku (i/lub założona przez "byle jakiego" gazownika) może byc gorsza niż dobra "zwykła" instalacja II generacji za 2 tys. założona przez dobrego gazownika.

Sebastian. Dawno temu ... E34 524td.

Obecnie: E38 735iL i E46 330i SMG oraz ... Toyota Prius, Ford Probe 2.5V6 (wszystkie LPG ;) ), a także moto: Yamaha XV250 i Gilera DNA

Stronka

(Nawigacje i audio do BMW E38/39/46/53/83)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W mazowieckim Ci nie polecę niestety ...

Nie jest ważna cena, tylko dobry instalator i dobra instalacja. "Byle jaka" instalacja na wtrysku (i/lub założona przez "byle jakiego" gazownika) może byc gorsza niż dobra "zwykła" instalacja II generacji za 2 tys. założona przez dobrego gazownika.

 

Jak wyżej z jedną różnicą, a mianowicie NIE DAJ SOBIE WMÓWIĆ, że w tym silniku będzie poprawnie działała instalacja II generacji.

Wtrysk gazu tak, ale uważaj na gazownika (on na prawdę MUSI wiedzieć, co robi).

Kai
Opublikowano

Witaj, tez niestety sie do tego przymierzam, jak cos dobrego znajdziesz to daj znac, ja tez szukam. 3800 do 6cylindrow to naprawde nieduzo.

Pozdrawiam

Mateusz

Opublikowano

Panowie mam 520 e34 95r instalacje II generacji założoną przez dobrych gazowników przejechane na gazie 80 000 tys.i jestem bardzo ,bardzo :P zadowolony .

Wszystko zależy jak i kto to założy. :dance:

Opublikowano
Panowie mam 520 e34 95r instalacje II generacji założoną przez dobrych gazowników przejechane na gazie 80 000 tys.i jestem bardzo ,bardzo :P zadowolony .

Wszystko zależy jak i kto to założy. :dance:

 

Tak samo jak z kobietami w przyslowiu "Myjcie sie dziewczyny, bo nie znacie dani ani godziny..." :mrgreen: Kiedys mozesz zdziwic sie w najmniej oczekiwanym momencie. Moj koles przejezdzil 1,5 roku na takiej instalacji bez najmniejszego problemu. Pewnego dnia pierszy boom i po ptakach.

Obecnie, po 10 latach przerwy (!): E85 Z4 3.0i R6 M54 '03 + LPG

We wspomnieniach: E32 740i V8 M60 '93 oraz E34 520i R6 M20 '90 + LPG

Opublikowano
Myśląc po twojemu to na benzynie tez co może się zawsze coś zepsuć . Najlepiej postaw na kołkach i nic nie dotykaj bo coś się może stac.
Opublikowano
Myśląc po twojemu to na benzynie tez co może się zawsze coś zepsuć . Najlepiej postaw na kołkach i nic nie dotykaj bo coś się może stac.

Bzdura, bo w przypadku benzyny nie grozi tzw. zaplon zwrotny czyli popularnie zwany "wystrzał" mogący spowodowac (i czesto powodujacy) rozerwanie kolektora oraz uszkodzenie innych czesci ukladu dolotowego.

 

Jestem zdania, ze auto sluzy do jazdy i nie nalezy go oszczedzac. Co jednak nijak sie ma do IMHO idiotycznego pomyslu montowania zwyklego gazu do silnika 2,5 24V, ktorej to roboty odmawia kazdy szanujacy sie zaklad instalujacy gaz. Nie jest to moj wymysl a podstawowy zasady bezpieczenstwa. Ale coz... jedni leją opał do TDSa, inni montują pseudo-gaz najnizszym kosztem. To jest Polska wlasnie.

Obecnie, po 10 latach przerwy (!): E85 Z4 3.0i R6 M54 '03 + LPG

We wspomnieniach: E32 740i V8 M60 '93 oraz E34 520i R6 M20 '90 + LPG

Opublikowano

hello wszystkim

a ja mam w e34 525iA Touring wlasnie sekwencje. i sobie chwale. u mnie pod maska siedzi OMVL Dream XXN

zrobilem na nim juz ponad 20tys km (w pol roku) i jest ok

w poprzedniej e34 tez mialem wtrysk, tyle ze nie sekwencyjny, ale bezposredni Landi Renzo. tez super sprawa, przelatalem na nim w poltora roku ponad 70tys km.

wiec jesli myslisz o gazie w e34, w motorze z plastikowym kolektorem, to popieram wiekszosc moich przedmowcow-tylko sekwencja.

 

pzdr

Rafi DJYendruh


sharky: srebrne E24 635 CSiA

Citroen XM oraz GMC Savana

GG # 142068

[email protected]

Opublikowano

Bzdura, bo w przypadku benzyny nie grozi tzw. zaplon zwrotny czyli popularnie zwany "wystrzał" mogący spowodowac (i czesto powodujacy) rozerwanie kolektora oraz uszkodzenie innych czesci ukladu dolotowego.

 

 

tutaj Saint muszę Cie zganić. na benzynie wystrzał też jest możliwy. byłem naocznym świadkiem tego zdarzenia w e34 2000 24v z 91 roku BEZ INST. GAZOWEJ!! tak mu walnęło, że uszkodziło przepływomierz i wyrwało tą rurkę od krokowego do kolektora. jeszcze nie wie co jest przyczyną ale to fakt.

Bring More Women
Opublikowano
tutaj Saint muszę Cie zganić. na benzynie wystrzał też jest możliwy. byłem naocznym świadkiem tego zdarzenia w e34 2000 24v z 91 roku BEZ INST. GAZOWEJ!! tak mu walnęło, że uszkodziło przepływomierz i wyrwało tą rurkę od krokowego do kolektora. jeszcze nie wie co jest przyczyną ale to fakt.

Zgodzisz sie jednak ze mna, ze byl to ewenement. Jakby zapytac wszystkich forumowiczow posiadajacych silnik 2,5 24V czy kiedykolwiek mieli wystrzal na benzynie to podejrzewam, ze nikt by sie nie znalazl. A na gazie... chyba co drugi :mrgreen:

Obecnie, po 10 latach przerwy (!): E85 Z4 3.0i R6 M54 '03 + LPG

We wspomnieniach: E32 740i V8 M60 '93 oraz E34 520i R6 M20 '90 + LPG

Opublikowano
zgodzę się. dlatego też mam sekwencję+ własny program i interfejs do regulacji :-) otóż dziś kapkę zwiększyłem sobie daweczkę... a co!
Bring More Women

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.