Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam pytanko co do mojej bumki jest zagazowana:) I ciekawi mnie to czy wskazówka pokazująca spalanie również działa prawidłowo na gazie czyli pokazuje mi spalanie gazu? Czy tylko wyłącznie na benzynie ona działa? Bo stało sie coś dziwnego dzisiaj z rana jak wracałem z pracy dałem jej mocno po garnuszkach.. i zaraz po tym mi zgasła,odpaliłem wszystko ok.. Ale spalanie na 2 biegu na pełnym gazie pokazywała mi 8l do 10 czy to nie jest dziwne?i parę razy ja gasiłem odpalałem i to samo .. Ale w takie spalanie to niewierze 5 bieg i 4litry gazu:P A i wcześniej normalnie działała pokazywała do 12 l na 4 biegu przy spokojniej jeździe ...(miesiąc temu była naprawiana sonda(komputerowo) oraz wstawiony nowy przepływomierz) Sorka za błędy itd Pozdrawiam :modlitwa:
Opublikowano

moze nie jestem z tych najlepszych doradcow ale powiem ze napewno nie pokazuje ci spoalania gazu.

pokazuje Ci spalanie benzyny gazu jest kilka procent wiecej!

Opublikowano
Tom autko jet 24v i gaz jest 2 generacji czyli zwykły jedynie przystosowany do sondy aby dobrze współpracował itd. A co do kolektora dzisiaj sprawdzałem jest do wymiany jak wrzucę aby pracowała na benzynie spaliny uciekają z kolektora...Niema co sie dziwić wszystko prawie jest w oryginale a auto ma już 18 lat jeśli ktoś może to niech mi powie na czym to polega czemu to zależy od kolektora.?( Spalanie wtedy jest większe? i auto traci moc? ??
Opublikowano

coz, koledzy podejrzewaja raczej kolektor ssacy gdyz jest plastikowy. Mam wrazenie, ze ty piszesz o wydechowym (z ssacego nie maja prawa wydostawac sie spaliny).

 

jeśli ktoś może to niech mi powie na czym to polega czemu to zależy od kolektora.?( Spalanie wtedy jest większe? i auto traci moc? ??

 

Ano na tym, ze jezeli jest nieszczelnosc autko lapie "lewe" powietrze i inaczej wyglada spalanie paliwa. Jest ono zle dawkowane w stosunku do ilosci powietrza w komorze spalania.

 

autko jet 24v i gaz jest 2 generacji czyli zwykły

jak nie chcesz miec problemow to w miare mozliwosci przerob instalacje na sekwencje.

Opublikowano
z opini ludzi ktorzy zakladaja gaz wiem ze do 520 24V nie nalezy zakladac zwyklej instalacji gazowej gdyz to jest duzym zagrozeniem wlasnie miedzy innymi dla kolektora ogolnie to do zadnej buni nie powinno sie zwyklej instalacji zakladac bo nie pracuje jak powinna..niektorzy robia otwory w plastikowych kolektorach na sprezynkach zakryte dekielkami to troche zapobiega uszkodzeniu ale nie do konca..ja mam 520 12V i mam zamiar zmienic instalacje gazowa na sekwencje gdyz ta mnie nie zadowala
Opublikowano
a ja właśnie sie zastanawiałem aby usunąć gaz w ogóle z autka ale, w tym jest problem ze na benzyn ce dusi go jak załapie większe obroty to idzie jak rakieta ale na małych tak do 3 tys szarpie nim .Nie wiem czy to jest wina pompki moze za słabe ciśnienie,muszę sprawdzić, a i jeszcze jedno tak na oko ile taka bunia spala benzyn ki w mieście i na trasie?
Opublikowano
a ja właśnie sie zastanawiałem aby usunąć gaz w ogóle z autka ale, w tym jest problem ze na benzyn ce dusi go jak załapie większe obroty to idzie jak rakieta ale na małych tak do 3 tys szarpie nim .Nie wiem czy to jest wina pompki moze za słabe ciśnienie,muszę sprawdzić, a i jeszcze jedno tak na oko ile taka bunia spala benzyn ki w mieście i na trasie?

 

Pompa i/lub przeplywomierz.

Mam to samo u siebie, tyle ze bez szarpania.

Co do gazu, 2 generacji z plastikowym kolektorem sprawdza sie jak gazownik ma jakiekolwiek pojecie w robocie, inaczej wlasnie strzela.

Jestem zywym przykladem, ze moze to dzialac poprawnie, a procent gazownikow z przypadku jest wrecz ogromny. Ilu ja nie zjechalem, jak mialem na poczatku po zakupie problemy. Pewnie byloby ponad 50... wszyscy rozkladali rece :lol:

I zazwyczaj konczylo sie na tym ze wymienili pol instalacji, a nie to co trzeba bylo...

Antystrzal to dobry wynalazek, w dodatku w 100% mozna na nim polegac. U siebie mialem pewnie i pare tysiecy wystarzalow dopoki sie z tym nie uporalem, i nic sie nie rozlecialo (pozatym ze prawie za kazdym razem musialem skrecac caly kolektor...) no ale to juz historia :twisted2:

Pozdrawiam
Opublikowano
mi szarpie na benzynie wlasnie na nizszych obrotach ale najpierw mam zamiar wymienic przewody wys. napiecia bo nie podobaja mi sie jak nie przewody bede szukal dalej ale po tym co piszecie widze ze moga to byc:pompa badz przeplywomierz(dobrze rozumiem?)
Opublikowano
Dokładnie tom Przepływomierz łatwo można sprawdzić rozkręć go i zobacz czy w środku ta blaszka leciutko chodzi na sprężynce jeśli sie zacina warto kupić nowy albo używany a bardzo dobrym stanie:) A co do pompki to już raczej u mechanika można sprawdzić:P Chociaż nie wiem może ktoś zna inny sposób:P
Opublikowano
pawelsl bylem u mechanika i on mi powiedzial abym odpial kostke tylko wtedy jak bedzie szarpal...jesli po odpjeciu poprawi sie to znaczy ze przeplywomierz jesli nie szukac przyczyny gdzie indziej..ale nie pokojace jest to ze nie raz potrafi zasmierdziec benzyna i wlasnie nie wiem dlaczego!coz cieplo jest trzeba troche podlubac..a tak przy okazji nie masz moze glowicy do 520 12v??kumplowi pekla i poszukuje teraz
Opublikowano
ogolnie to do zadnej buni nie powinno sie zwyklej instalacji zakladac bo nie pracuje jak powinna.

 

Mity i bajki.

W e30 z 1988, przebieg 240.000 przez trzy lata jeżdziłem na LPG, do dzisiaj nie wiem co to jest wystrzał. Na silniku 1.6 w 12s do setki.

Poza regulacją gazu raz w roku. Auto nie wymagało żadnej szcególnej opieki.

Opublikowano

tak jest to elektroniczny ale żeby dobrze sie sprawował w srodku wszystko musi płynie sie ruszać . Rozkręć i zobacz oco mi chodzi jak nie widziałes. itd

A co do gazu uważam ze kolega ma racje na zwykłym gazie silnik strasznie sie niszczy i zamula.A co do tej e30 musiałeś mieć w niej gaz około roku lub 2 lat wtedy wszystko jeszcze elegancko działa ale umnie juz jest 5 rok wiec zadna rewelacja z czasem wszytsko sie niszczy . za duzo do pisania

 

 

Tom niestety nie mam niech jedzie na szrot części używane itd. Tam na pewno znajdzie w bardzo dobrym stanie i niedrogo .

Opublikowano
pawelsl nie juz kupil za 360 zacala glowice mozna powiedziec ze uzbrojona...a jesli chodzi o gaz o przerobienie na sekwencje to roznie bywa..wiesz pytalem sie w zakladzie ile by kosztowalo samo przelozenie butli w kolo zapasowe to krzykneli 500zl z papierami a kumpel ktory zaklada gaz u siebie w garazu za butle wezmie 50zl a za robocizne wypijemy razem wodeczki troche i po sprawie a jesli bym chcial z papierami to butla kosztowala by mnie gora 120zl hehe smieszna kasa..jesli chcesz moge sie orietacyjnie dowiedziec ile by kosztowala zamiana i dac Ci znac ja tez bym chcial zmienic takze kozysc dla obydwoch by byla :D a wracajac do kolegi co mowil ze z ta instalacja to sciema niech sobie wlozy silnik 2,0l i zobaczymy jak pojezdzi co powie 1,6 silnik nie ma duzych wymogów z tego co sie orietuje niech poczyta i zobaczy czy ktos z takim silnikiem mial klopoty z gazem znajomy ma w e36 ten sam silnik(a on jest fanatykiem BMW)i to samo uwaza co ja ze ten silnik moze na zwyklej dobrze pracowac ale juz 2,0 raczej nie bedzie rewelacyjny

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.