Skocz do zawartości

Wkręcanie się na obroty 318 tds. Pytanie do posiadaczy.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!!

 

Kolega poprosił mnie o sprawdzenie jednego 318 tds. I wszystko generalnie wygląda nieźle, gdyby nie to że strasznie wolno wkręca się na obroty. Po wciśnięciu gazu do podłogi wskazówka dosyć powoli szła do góry, dopiero od mniej więcej 3000 obrotów szło trochę szybciej (wszystko to na luzie, jeszcze nie jechałem tym autem). I tu pytanie do posiadaczy aut z tym silnikiem, czy to normalne?? U mnie w 324td idzie to dużo szybciej, tyle że było nie było to zupełnie inny silnik :) A jeśli nie jest to normalne, to jakie mogą być tego powody. Z góry dzięki za odpowiedź.

Opublikowano
skoro mowisz ze na luzie, to powiem ci kolego ze powinien bez problemu sie wkrecac :8) ,moze to byc wina turbiny ale tez czegos innego

Prowadziłeś kiedyś BMW? To jest adrenalina, to jak narkotyk - wciąga. Jesteś królem świata i nikt ci nie podskoczy :diabel_faja:





Nowe forum BMW tylko dla serii 3

http://www.3er.pl

warto tam być!!!

Opublikowano

Witam kolege!

Moj tata ma taka bume..powiem Ci ze na poczatku gdy ja kupil...byly identyczne objawy! Straszny mul..wogole sie nie wkrecal..slabo palil..po rozruchu kopcil..sprawdzalem pompe..wtryski..swiece..wszystko bylo ok..okazalo sie ze rozrzad sie przestawil o jeden zabek na lancuszku..od poprawy tego auto jest..jak perszing :) latwiej zapala noo i nawet sie buja :)

Opublikowano

BeEmWu myślę jednak że na postoju to nie kwestia turbiny, zwłaszcza z niższych obrotów :8)

quiet, dzięki za info, trzeba to będzie sprawdzić.

Opublikowano
Witam kolege!

Moj tata ma taka bume..powiem Ci ze na poczatku gdy ja kupil...byly identyczne objawy! Straszny mul..wogole sie nie wkrecal..slabo palil..po rozruchu kopcil..sprawdzalem pompe..wtryski..swiece..wszystko bylo ok..okazalo sie ze rozrzad sie przestawil o jeden zabek na lancuszku..od poprawy tego auto jest..jak perszing :) latwiej zapala noo i nawet sie buja :)

 

JAKIM SPOSOBEM DO TEGO DOJSC CZY ROZRZAD JEST POPRAWNIE USTAWIONY?

Opublikowano
Witam! Ja też posiadam 318 tds-a,i na początku gdy kupiłem auto też kiepsko się wkręcał na obroty .Po miesiącu jazdy wszystko wróciło do normy.Prawdopodobnie jest to wina gdy auto długo stało nie używane.
Opublikowano
Nie wiem jak sprawdza sie poprawnosci ustawienia rozrzadu..auto mialo mula i oddalem je do mechanika..ten zas sprawdzal wszystko po kolei co moze byc przyczyna takiego zachownia..czyli swiece..wtryski..pompe..etc..az doszedl do rozrzadu..bardzo mie to zdziwilo..w sumie to chcialem mu powiedziec cos Ty chlopie narobil..ale okazalo sie ze mial racje..przed naprawa rozrzadu auto probowalo jechac dopiero od 2300obr/min..teraz jedzie w pelnym zakresie obrotow!
Opublikowano
Nie wiem jak sprawdza sie poprawnosci ustawienia rozrzadu..auto mialo mula i oddalem je do mechanika..ten zas sprawdzal wszystko po kolei co moze byc przyczyna takiego zachownia..czyli swiece..wtryski..pompe..etc..az doszedl do rozrzadu..bardzo mie to zdziwilo..w sumie to chcialem mu powiedziec cos Ty chlopie narobil..ale okazalo sie ze mial racje..przed naprawa rozrzadu auto probowalo jechac dopiero od 2300obr/min..teraz jedzie w pelnym zakresie obrotow!

 

Myślę że rozrząd przestawiony o 1 ząb czy o 10 narobiłby podobnych szkód.

Prędzej obstawiłbym przestawiony kąt wtrysku. Ewentualnie bujający się kąt wtrysku z powodu wyciągniętego łancucha.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.