Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam do was jeszcze parę pytani zmieniałem amorki na nowe z przodu Sachs z tyłu bilstein B4 i z tyłu mam założone gumy w sprężynach po jednej gumie na stronę bo na starych amorkach koło mi się chowało w nadkole z tyłu po wstawieniu gum poszło do góry że teraz jest przerwa miedzy kołem a nadkolem nie wiem dokładnie ile ale but typowy adidas wchodzi spokojnie. I moje pytanie czy to może mieć wpływ na prowadzenie?? Czy te koło powinno tak się chować w nadkole czy to już wypracowane sprężyny i czy jak coś lepiej kupić tylne sprężyny nowe niż te gumy?? I czy u was też przód się ugina w miarę lekko??? Jakiej firmy sprężyny byście polecili??? Jeszcze dodam ze po włożeniu tych gum do sprężyn praktycznie nie da się ugiąć tyłu.
Opublikowano
Witam dziś wyjąłem gumy ze sprężyn i pojeżdżę teraz zobaczę jak auto się zachowuje. Koło teraz jest prawie na równi z nadkolem jest delikatna przerwa miedzy kołem a nadkolem oczywiście chodzi o tył czy w wersji 2.0 tak powinno być bo zauważyłem na mieście że większość ma nisko tył a 318 i mniejsze mają wyżej od czego to zależy i czy tak powinno być???

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.