Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich mam e36 318 mam problem skaczą mi obroty i byłem na komputerze wykazało że sonda wymieniłem i znowu to samo i znowu wymieniłem na oryginalną i też to samo co to może być
Opublikowano

Masz po lewej stronie taką informację przy swoim profilu (ja zresztą też :P )

Zanim zapytasz - POSZUKAJ!

 

to jest dobra rada bo na temat falujących obrotów postów na forum jest mnóstwo

POLSKA TO JEDYNY KRAJ W KTÓRYM PREZYDENT MA SWOJĄ KOPIĘ ZAPASOWĄ
Opublikowano
silniczek sprawdzałem a co zrobić z przepływomierzem

Najszybciej było by podpiąć na chwilę drugi - sprawny. Poszukaj, może ktoś z twoich znajomych ma?

Opublikowano
jak ja miałem problem z obrotami to wyciągnołem silniczek krokowy i włożyłem go spowrotem, odpaliłem auto i pogoniłem go ile mu fabryka dała na każdym biegu poprzeciagałem i od tego czasu wszystko działa dobrze :D:D :dance:
Opublikowano
odlacz krokowca tylko wtyczke nie weze i przejedz sie i zobacz co wtedy z autem bo teraz to sie stal pospolity problem z tym krokowcem zreszta mam to samo z krokowcem silnik glupieje nawet z nowym krokowce jak dolacze silnik pracuje idealnie i tez jezdze na odlaczonym
Opublikowano

Ja także (znowu) walczę z falowaniem i nie równą pracą silnika. Kiedyś zmieniłem przpływkę i to był strzał w 10 ale wtedy miałem i inne problemy świadczące o jej uszkodzeniu.

Dziś wymieniałem przewody nagrzewnica <--> silnik i zdejmowałem z tego powodu połowę kolektora wlotowego, do czego dążę, ;) okazało się, że jest pęknięty przewód z odmy do przepustnicy, gdy go podłatałem (tymczasowo) obroty silnika prawie idealnie ustabilizowały się. :jawdrop: :roll2: U mnie coś jeszcze odmawia idealnej współpracy i obwiniam za to krokówkę, ale komuś może się to przydać. Oby. :D

  • 2 lata później...
Opublikowano

Witam. ja walczylem z tymi obrotami długo, ale dałem rade trzeba pamietac by sprawdzic 3 podstawowe rzeczy

 

1. Odpowietrzenie silnika ( taka podłużna rurka zaczyna na samej gorze głowicy silnika naprzeciw korka) musi być drożna i dobrze uszczelniona)

2. świece zapłonowe, zobaczyc czy nie są ponadpalane najlepiej co jakiś czas wymieniac na nowe

 

3 !!!!!!!!!!!NAJWAZNIEJSZE !!!!!!!!! Guma spiralna łącząca filtr powietrza i kolektor. problem polega na tym ze najprawdopodobnie macie ja popękana, na pierwszy rzut oka nic nie widać dopiero jak sie ja zdejmie i rozciagnie widać dziury. to bardzo ważne bo do gaznika dostaje sie syfiaste zanieczyszczone lewe powietrze.

 

jesli to nie pomoże dopiero bawić sie w jakieś silniczki krokowe albo inne regulacje.

 

Jesli np na gazie sekwencja działa wam super a na benzynce szaleje to znaczy ze macie walnietą ta gumową rure co łaczy filtr z kolektorem wymiana ok 50 zł

 

Po tych w/w czynnosciach nie pomoże dopiero można bawić sie w dalszę badania.

Opublikowano

Ale kotleta odgrzebałeś. :D

 

 

Jaka rurka? Pokaż. Chodzi Ci o odmę?

Świece trzeba wymienić w przedziale przebiegu 8000 - 10000 km.

W temacie domyślnie jest o m40, czyli tam będzie przepustnica, ale OK - czepiam się.

 

 

Ale ogólnie kolejność diagnozy falowania obrotów mniej więcej zachowana.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.