Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Ostatnio nabyłem moje pierwsze BMW. Po rozmowach ze znajomymi którzy znają się na tej marce mniej lub więcej zauważyłem że awaria uszczelki pod głowicą to chyba jakaś plaga egipska BMW. Moją niestety podejrzewam o to samo chociaż nie znam się za bardzo na mechanice i brak mi doświadczenia. Objawy są następujące:

- gubi płyn chłodniczy do tego stopnia że przestaje grzać w środku

- lampka temp. zapala się przy przekroczeniu 130 km/h, kiedy zwolnie do 100-110 km/h to temp. utrzymuje się w połowie.

- jednocześnie nie zauważyłem aby przybywało oleju, tudzież białego nalotu pod korkiem.

- przewody układu chłodzenia są twarde jak "bycze jaja"

- a płyn gubi przez przewód odprowadzający jego nadmiar (chyba tak on się nazywa, przy zbiorniku wyrównawczym). Przy ostrzejszej przejażdżce 140 150 km/h zgubi go prawie 0,5 l.

 

Zaznaczam że samochód był dosyć mocno uderzony (na szczęście nie przeze mnie) czołowo.

O czym wg. was mogą świadczyć te objawy ? Uszczelka? czy co inne?

Opublikowano
Poszukaj w starszych postach,temat już poruszany na forum.Nie koniecznie musi byc to uszczelka ale tego się dowiesz jak odnajdziesz starsze posty.
Opublikowano
kolega miał kiedyś ten sam problem! poszła mu głowica bo miał za mało płynu i ją przegrzał(to norma w BMW) i pompowało mu ciśnienie do układu chłodzenia tak że węże twardniały i wywalało płyn przez zbiorniczek! ale sprawdź też termostat

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.