Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
No dzieki za info i tel., muszę jutro jechac posprawdzać i wziąśc sie za ta zawiechę ,pewnie mnie trochę ruszy po kieszeni,opony,xenony,fele z polerką rantów ,teraz zawieszenie---no ale co sie nie robi żeby wszystko w buni hulało---pzdr. :arrow: ...
"" jedż z butem ,ale nie na kapciu"", mów co myślisz , rób co mówisz
Opublikowano
No dzieki za info i tel., muszę jutro jechac posprawdzać i wziąśc sie za ta zawiechę ,pewnie mnie trochę ruszy po kieszeni,opony,xenony,fele z polerką rantów ,teraz zawieszenie---no ale co sie nie robi żeby wszystko w buni hulało---pzdr. :arrow: ...

 

Zapomniałem dopisać - jeśli nie lemforder, to polecam febi

Opublikowano
Dzwoniłem do gościa z Łodzi-mam za godz. rozmawiać z nim---byłem przed chwila na szarpaku i oględzinach,jestem pocieszony ,wszystkie gałki są wporzo,tylko niestety albo stety tuleje met.-gum. wahacza dolnego [L iR] sa podniszczone trzeba zmienic i łaczniki wahacza tylnego padły nie będzie to juz taki koszt jak całych wahaczy-ucieszyłem sie! :D ,będzie to cena w granicach 150-180 pln,ale Lemford. lub Febi-pzdr.rononM1-dzieki-pomogłeś -bez problemu i szukania na allegro-wszystko w jednym miejscu... :arrow: .
"" jedż z butem ,ale nie na kapciu"", mów co myślisz , rób co mówisz
Opublikowano
Tak doszły jeszcze gumy na stabilizatorze tył,łączniki wahacza[bycze jaja] trochę skrobnie po kieszonce-zobaczę od czegoś trzeba zacząć mam nadzieję ,że problem zniknie :| ,jeśli nie szukam dalej" nie ma że boli""ma by c dobrze...pzdr. :arrow:
"" jedż z butem ,ale nie na kapciu"", mów co myślisz , rób co mówisz
Opublikowano
mam podobny problem tyle ze nie przy hamowaniu tylko podczas jazdy. mam nowe tarcze z przodu nowe klocki i koncowki drazkow. Wiec w czym moze tkwic problem. a co do uzywanych samochodow to proponuje zawsze sprawdzic tarcze bo moje mialy 0.5 mm grubosci (powinny miec 1cm przod a 0.8 mm tyl)
Opublikowano
mam podobny problem tyle ze nie przy hamowaniu tylko podczas jazdy. mam nowe tarcze z przodu nowe klocki i koncowki drazkow. Wiec w czym moze tkwic problem. a co do uzywanych samochodow to proponuje zawsze sprawdzic tarcze bo moje mialy 0.5 mm grubosci (powinny miec 1cm przod a 0.8 mm tyl)

 

Mylisz miary, Miały na pewno 5mm a tylne powinny miec 8 mm.

Bandite Motor Wagen
Opublikowano
Tsa wiadomo ,że chłopak sie pomylił nie łapmy sie tak za słowo,qrde przeciez 0,5 mm to ma chyba blacha błotnika-ale zastanawia mnie ten 1 cm,przecież jeśli mają wentylację to chyba nowe powinny mieć 22 mm ,jeśli dobrze pamiętam ,może sie mylę ,nie krytykujcie jeśli piszę zle-pzdr, :arrow: .
"" jedż z butem ,ale nie na kapciu"", mów co myślisz , rób co mówisz
Opublikowano
O widzisz zwracam honor o to własnie chodzi ,podac prawidłowe rzeczy a nie od razu łapac za ""s""---dzięki takie coś cieszy-pzdr. :arrow: ...
"" jedż z butem ,ale nie na kapciu"", mów co myślisz , rób co mówisz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.