Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Może ktoś będzie wiedział co mogło się stać nim dojadę do warsztatu... miałem zblokowany (chyba) pedał gazu, poluzowaną linkę albo rozwaloną przepustnicę bo nie mogłem przez pewien czas (około tydzień) wcisnąć pedała gazu do podłogi. tylko wciskał się gdzies tak do połowy. Jakoś tak wyszło że nie miałem kiedy z braku czasu się temu przyjrzec więc tak jezdziłem. Wczoraj jak wyjezdzalem ze stacji benzynowej nagle mu przeszło więc wcisnąłem pedał do oporu zeby zobaczyc czy nie stracił mocy i pozwoliłem sobie go ładnie pocisnąć przez jakieś 2 km. przeciągając na każdym biegu. Jak dojechałem na miejsce samochód zaczął pracować jak traktor coś strasznie klekocze na 99% w silniku. Wyłączyłem pooglądałem popatrzyłem ale nic nie wymyśliłem. Klekotania nie ma cały czas głównie jest po odpaleniu silnika, na wyzszych obrotach często przechodzi albo w ogóle czasami cichnie. Ma ktoś pomysł co to może być? skrzywiony tłok? coś innego? samochodem da się normalnie jechać mocy raczej nie stracił. Dla mnie brzmiało jak remont silnika :(
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Może to coś co blokowało np przepustnicę wpadło do komory spalania :roll: Może któraś szklanka się skończyła albo brak smarowania klawiatury jest. Może napinacz łańcucha się uszkodził i wałek popychany jest przez tłoki poprzez zawory :?: Generalnie bez fachowej diagnozy się nie dowiesz.

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
anjinsan kolega ma 12V czyli nie ma łańcucha, tylko ma pasek.
http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg
  • Członkowie klubu
Opublikowano
anjinsan kolega ma 12V czyli nie ma łańcucha, tylko ma pasek.

Kurtka :oops: Sorry :8)

Czyli sprawa jasna - wytarty wałek rozrzadu.

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
haarmagedon ściągnij górny klawiaturę i opatrz wałek rozrządu. podziel się z nami swoimi uwagami.
http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg
Opublikowano
Może ktoś będzie wiedział co mogło się stać nim dojadę do warsztatu... miałem zblokowany (chyba) pedał gazu, poluzowaną linkę albo rozwaloną przepustnicę bo nie mogłem przez pewien czas (około tydzień) wcisnąć pedała gazu do podłogi. tylko wciskał się gdzies tak do połowy. Jakoś tak wyszło że nie miałem kiedy z braku czasu się temu przyjrzec więc tak jezdziłem. Wczoraj jak wyjezdzalem ze stacji benzynowej nagle mu przeszło więc wcisnąłem pedał do oporu zeby zobaczyc czy nie stracił mocy i pozwoliłem sobie go ładnie pocisnąć przez jakieś 2 km. przeciągając na każdym biegu. Jak dojechałem na miejsce samochód zaczął pracować jak traktor coś strasznie klekocze na 99% w silniku. Wyłączyłem pooglądałem popatrzyłem ale nic nie wymyśliłem. Klekotania nie ma cały czas głównie jest po odpaleniu silnika, na wyzszych obrotach często przechodzi albo w ogóle czasami cichnie. Ma ktoś pomysł co to może być? skrzywiony tłok? coś innego? samochodem da się normalnie jechać mocy raczej nie stracił. Dla mnie brzmiało jak remont silnika :(

zamiast smyrać ja po pedale to zarżnąłeś ją jak dziką świnie :duh:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.