Skocz do zawartości

Co to jest? dziwne syczenie


WARNER

Rekomendowane odpowiedzi

Witam na poczatku odrazu przejde do sprawy i zaprezentuje zdjecie

 

http://www.wrzuta.pl/img/middle/mTOTNIEpEj/c4862901_4

 

chodzi mi gniazdo co komputer sie podlacza, widzicie? no to teraz powiedzcie mi co to jest to cos po lewej od gniazda. takie 2 kostki z kablami i pokretlem. Do tego dochodza 2 wezyki jeden od dolu drugi od boku. Ostatnio otwieram mache i slysze seczenie ( na zapalonym silniku) Patrze i mam z jedenj z kostek co sa wezyki slydze sssss chym sprawdzam zdejmuje wezyk i nie syczy. on zasysa powietrze i to ostro :) i jak go zdjelem to nie syczal. Po chwili zalozylem go i znowu. Na tej 2 kostce zdejmowalem wezyki i sprawdzalem czy tak samo ssie :D bez skojarzen, okazalo sie ze slabiej i nic nie slychac. wrocmy do kostki nr1 pierwszej od prawej strony. 2 wezyk ktory jest podlaczony od dolu tez zasysa powietrze ale o wiele mniej. a gdy ten syczacy zalozylem to domyslilem sie ze nie ma skad pobierac powietrze i wciaga przez to na co sie naklada bo nie ma tam zadnej obejmy. I teraz moja prozba czy ktos moglby mi to ladnie wytlumaczyc co to jest i dlaczego tak sie dzieje. czy cos zrobic czy inaczej podlaczyc. co z tym zrobic? czy to wplywa na moc i obroty? z gory dziekuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam ze te wezyki od tych kostek ida do rurki pod kolektorem. na zdjeciu ich nie widac ale tak wyobrazeniowo pokazuje jak ktos wie. nawet nie wiem jak to sie nazywa i nie wiem o co pytac w sklepach. Jeden znajomy mowil cos o zamkach ze to zamyka powietrzem, ale byl wciety to nie bardzo wiedzialem o co chodzi

 

Propo kto ma TDS e34 w mazowieckim okolice warszawy? moze bym podjechal i zobaczyl wszystkie te podlaczenia jak powinny byc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z dość mętnego opisu i marnego foto wnioskuję że są to elektrozawory sterujące klapkami od nawiewu do kabiny i na szybę...

tj. jak włączysz grzanie tylko na szybę to właśnie te elektrozawory sterują gdzie ma lecieć powietrze. Ale pewien nie jestem czy to właśnie to opisywałeś....

 

ps. to ma prawo wydawać różne dziwne dźwięki :D

Auto Klinika nieautoryzowany serwis BMW - Warszawa Bialołęka: Danusi 6: 503 520 220 | 503 520 320 http://www.aklinika.pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najprawdopodobniej chodzi o elektrozawór sterujący ciśnieniem turbo, ja mam coś podobnego - urządzenie podłączone jest do komputera, jeden wężyk idzie z pompy próżniowej a drugi prowadzi do zaworu mechanicznego przy kolektorze. Na żywo nie widziałem TDS'a więc pewności nie mam na 100% czy jest to to samo. W 524TD wygląda to tak jak na tym obrazku:

http://images29.fotosik.pl/169/42ef3881f6521c45.jpg[/url]

http://images33.fotosik.pl/376/633352ed1b63d463.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolega wyzej dobrze mowi. To jest to i te wezyki ida jak nr8 do takiego czegos. tylko ze u mnie sa 2 takie szesciany i tam dochodzi do kazdego po 2 wezyki i jest pokretlo. zalozylem odwrotnie i nie syczalo ale palic gorzej pali. Od czego moze byc ze dlugo kreci na cieplym? i zawsze chmurke pusci czarna. a jak zmienilem spowrotem to mniej krece i chmurki nie puszcza.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.