Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich kolegów, To mój pierwszy post bo jestem tu nowy i mam bardzo ciężki orzech do zgryzienia :( Chce sobie kupić moje pierwsze BMW, ale nie mam pojęcia który model wybrać, zastanawiam się nad 540 e-34(w manualu) oraz 740 e-32. Jako że o BMW nie mam specjalistycznej wiedzy co sie psuje a co nie, jakie motory najlepsze to prosił bym o opisanie wad i zalet obydwu modeli, to może by mi pomogło znacznie w podjęciu decyzji. Osobiście wolałbym 740 ponieważ jest większe i ma większe wyposażenie a ja stawiam na komfort jazdy... z drugiej strony 540 jest troszke mniejsze i bardziej żwawe co za tym idzie może minimalnie mniej palić. Przejrzałem też forum i wystraszył mnie troche wsteczny w tych automatach 5-biegowych, dlatego też bym zatrzymał sie na 540 w manualu. Czy manualne 6 biegowe skrzynie mają jakieś konkretniejsze defekty?? Ogólnie interesują mnie wszystkie wady i zalety, za i przeciw każdemu modelowi :) Za wszystkie odpowiedzi z góry dziękuje :) Pozdrawiam.
Opublikowano

Proponowałbym wybrać to co ci się bardziej odpowiada - pod względem wyglądu, czy wielkości itp. W manualu to i 540 jest ciężko dostać, więc nie wykluczałbym automata - tylko trzeba kupić coś zadbanego, wtedy nie będzie problemów.

 

Poza tym nigdy nie wiadomo kiedy się złamie prawą rękę i automat będzie jak znalazł :mad2:

Opublikowano
Witam wszystkich kolegów, To mój pierwszy post bo jestem tu nowy i mam bardzo ciężki orzech do zgryzienia :( Chce sobie kupić moje pierwsze BMW, ale nie mam pojęcia który model wybrać, zastanawiam się nad 540 e-34(w manualu) oraz 740 e-32. Jako że o BMW nie mam specjalistycznej wiedzy co sie psuje a co nie, jakie motory najlepsze to prosił bym o opisanie wad i zalet obydwu modeli, to może by mi pomogło znacznie w podjęciu decyzji. Osobiście wolałbym 740 ponieważ jest większe i ma większe wyposażenie a ja stawiam na komfort jazdy... z drugiej strony 540 jest troszke mniejsze i bardziej żwawe co za tym idzie może minimalnie mniej palić. Przejrzałem też forum i wystraszył mnie troche wsteczny w tych automatach 5-biegowych, dlatego też bym zatrzymał sie na 540 w manualu. Czy manualne 6 biegowe skrzynie mają jakieś konkretniejsze defekty?? Ogólnie interesują mnie wszystkie wady i zalety, za i przeciw każdemu modelowi :) Za wszystkie odpowiedzi z góry dziękuje :) Pozdrawiam.

 

 

Każdy motor jest dobry jeśli jest zadbany, nie sugeruj się tak przy kupnie silnikiem tylko stanem technicznym samochodu !!

 

Ja mam automat i nie mam problemów z wstecznym , gorzej jeśli chcesz 6 biegowego manuala to nie daj boże żeby Ci się coś w nim zepsuło to cena nowego wyniesie dwa razy więcej niż sam samochód :mad2:

 

Nawet automatem spokojnie pojeździsz jeśli kupisz zadbane autko !!!

Pozdrawiam,


Tomek

Opublikowano

Poza tym nigdy nie wiadomo kiedy się złamie prawą rękę i automat będzie jak znalazł :mad2:

 

 

Ze złamaną prawą ręką da się jeździć manualem - udowodnione ;)

http://images.spritmonitor.de/575756.png
Opublikowano

Poza tym nigdy nie wiadomo kiedy się złamie prawą rękę i automat będzie jak znalazł :mad2:

 

 

Ze złamaną prawą ręką da się jeździć manualem - udowodnione ;)

 

Wiem, w końcu jakoś do domu wróciłem - ale nie polecam... :lol:

Opublikowano

jezdzilem i tym i tym ...

 

 

e34 540 - mozna kupic a manualu - to chyba jedyna sluszna mozliwosc - bo automat zaraz predzej czy pozniej padnie - dodatkowo e34 jest troche poreczniejsze , mniej wazy , ale za to ma mniejszy komfort ...

 

e32 740 tylko w automacie ( w manualu po wlasnej przerobce ciezko kupic ) - latwiej kupic z lepszym wyposazeniem , lepszy komfort , wieksza masa ...

 

 

skrzynie 6b raczej nie maja powaznycg wad - jak ktos jezdzil ostro to moga sie sypac synchronizatory -- dlatego dobrze je sprawdzic przy zakupie

 

gdybym mial dzis kupowac to raczej e34 540 w manualu z dobrym wyposazeniem

Opublikowano

 

jeśli chcesz 6 biegowego manuala to nie daj boże żeby Ci się coś w nim zepsuło to cena nowego wyniesie dwa razy więcej niż sam samochód :mad2:

 

A od kiedy to 540i można kupić za 3 000 PLN ?

Opublikowano

 

jeśli chcesz 6 biegowego manuala to nie daj boże żeby Ci się coś w nim zepsuło to cena nowego wyniesie dwa razy więcej niż sam samochód :mad2:

 

A od kiedy to 540i można kupić za 3 000 PLN ?

 

O ile wiem to jest to skrzynia S6S 560G ( kod 23001222285 ) więc taka sama jak w E31 840 i 850

więc kosztuje i to dużo , bodajże 23194 złotych ( pod warunkiem oddania starej )

Pozdrawiam,


Tomek

Opublikowano
Ale od kiedy to można kupić 540i za 12 tys PLN ?

 

A tam czepiasz się :mrgreen: :mrgreen: , poprostu chciałem tak dobitnie powiedzieć że skrzynia

6b kosztuje dużo.

 

odnośnie dyskusji to myślę , że zarówno z automatem i manualem możesz mieć problemy. Także kup auto najbardziej zadbane.

 

Choć osobiście wolałbym 540i w manualu ale takich jest jak na lekarstwo

Pozdrawiam,


Tomek

Opublikowano

:) dużo dużo, cena w serwisie masakruje.

 

Skrzynki 6b nie są jakieś awaryjne, ale czule na druciarstwo w postaci wymieniania nie calego zestawu sprzegla - nawet Niemcy tak robią !

Wtedy skrzynka haczy.

 

No i zmiany oleju, raz na 40 tys.

Jak się robi tak jak powyżej, to z manualem nic sie nie dzieje.

Opublikowano
:) dużo dużo, cena w serwisie masakruje.

 

Skrzynki 6b nie są jakieś awaryjne, ale czule na druciarstwo w postaci wymieniania nie calego zestawu sprzegla - nawet Niemcy tak robią !

Wtedy skrzynka haczy.

 

No i zmiany oleju, raz na 40 tys.

Jak się robi tak jak powyżej, to z manualem nic sie nie dzieje.

 

No właśnie ja nie mam 540i więc nie mam się za bardzo co wypowiadać , powiem tylko że rozglądam się za takowym ale w manulalu ciężko znaleśc a jak już są to touring. Trzeba po prostu uważać zeby nie kupić zajeżdżonego egzemplarza zarówno i automatu i manualu

 

PS ==> Boogie może pochwal się swoja 540i i wrzuć fotki do galerii

Pozdrawiam,


Tomek

Opublikowano
A powiedzcie mi koledzy cos na temat 740 ale e-38 bo tak sobie patrze na ceny i jak bym troszku grosza dorzucil to by byla calkiem przyzwoita bryczka :D jak tam jest z zawieszeniem, elektronika?? Bo np w mercedesie W140 jest zawiecha hydropneumatyczna ktora strasznie sie psuje, w BMW 7 sa takie wynalazki?? czy jest wszystko w jak najlepszym porzadku?? Szukał bym cos w roczniku 95-96, ma to auto jakieś straszliwie przerażające wady?? i na co najlepiej zwracać uwage przy kupnie??
Opublikowano

Damian wiedz też jedną rzecz,

pewnie byś kupil 740 z M60 4.0, nie 4.4, a różnica osiągów pomiędzy taką 740 a 540 jest masakryczna.

 

Musisz wiedzieć czego Ci potrzeba.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.