Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak zapewe wiecie dawke paliwa można ustawić sobie samemu przesuwając nastawnik na pompie. Robiłem coś takiego w Lanci 2.4 td i znikły problemy z brakiem mocy i falowaniem obrotów.

Postanowiłem spróbować z BMW.

Wymieniłem uszczelkie pod nastawnikiem i wziąłem się za ustawianie dawki - wcześniej szarpalo autem przy ruszaniu i jeździe bez gazu falowały obroty i wogóle taki niemrawy był.

Udało mi się na moment ustawić tak że wszystko było cacy, dostał buta i równo pracował. Niestety nie dokręciłem dobrze nastawnika i wywaliło uszczelkę :duh: cała praca poszła na marne :mad2:

Dziś od godziny próbuje ustawić coś na ślepo ale nie mogę ustawić tak dobrze jak wczoraj :cry

Auto odpala od ręki chodzi jak pszczółka, prawie nie faluje, nie dymi na czarno nawet jak przegazuje go na postoju do 5000 obr. ale niestety ma mocy :/

Wydaję mi się że dawka jest za mała ale nie wiem w którą stone trzeba przuswać nastawinik żeby ja zwiększyć.

Wiecie w którą stronę trzeba go przesuwać żeby zwiększać dawkę?

Nadszedł już ten czas Ty dobrze o tym wiesz.

Bierz ile chcesz, tylko zaloguj się - WWW.OTWARTAPESTKA.INFO :)

Opublikowano
Witam.. tez z tym walcze juz jakis czas bynajmniej dawke zwiekszasz przesuwajac nastawnik w strone tylu samochodu zmiejszasz na odwrot jednak tak naprawde zeby bylo najlepiej to przydalobysie podjechac na kompa i podczepc to jest najlepsze....
Opublikowano
Witam.. tez z tym walcze juz jakis czas bynajmniej dawke zwiekszasz przesuwajac nastawnik w strone tylu samochodu zmiejszasz na odwrot jednak tak naprawde zeby bylo najlepiej to przydalobysie podjechac na kompa i podczepc to jest najlepsze....

 

U mnie nastawnik nie przesuwa się do tylu i do przodu auta tylko w lewo i w prawo. W miejscu gdzie na nastawniku jest pomalowane na czerowno wgłebienie znajduje się jakiś bolec który unieruchamia nastawnik na pompie tak że można przesuwać go tylko dookoła osi tego bolca czyli w lewo i w prawo. To dziwne ze u ciebie jest innaczej...

 

Co to jest ten OBC test 3 i jak to włączyc??

Nadszedł już ten czas Ty dobrze o tym wiesz.

Bierz ile chcesz, tylko zaloguj się - WWW.OTWARTAPESTKA.INFO :)

Opublikowano

KrzychuKrzys to jest z pełnym kompem jak masz przy radiu.

 

A co się tyczy ustawiania dawki w lewo czy prawo to w wielu przypadkach jak pompa jest styrana ustawienie jest bardzo ciezkie bo moze być tak ze reaguje tylko na odległość od 1 -2mm...

(OO)=== OO===(OO)
Opublikowano
Witam.. tez z tym walcze juz jakis czas bynajmniej dawke zwiekszasz przesuwajac nastawnik w strone tylu samochodu zmiejszasz na odwrot jednak tak naprawde zeby bylo najlepiej to przydalobysie podjechac na kompa i podczepc to jest najlepsze....

 

U mnie nastawnik nie przesuwa się do tylu i do przodu auta tylko w lewo i w prawo. W miejscu gdzie na nastawniku jest pomalowane na czerowno wgłebienie znajduje się jakiś bolec który unieruchamia nastawnik na pompie tak że można przesuwać go tylko dookoła osi tego bolca czyli w lewo i w prawo. To dziwne ze u ciebie jest innaczej...

 

Co to jest ten OBC test 3 i jak to włączyc??

U mnie jest tak jak ci mowie ale ten patent ustawiania nie nalezy do najlepszych najlepiej faktycznie podpiac sie pod kompa , z tym ze bylem ostatnio u takiego magika to jak mi nastawil to auto zgaslo i nie chcialo palic powiedzialem zeby dal se spokoj z ta kowalka i ustawilem po swojemu.....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.