Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Po pierwsze chciałem się przywitać :) więc witam wszystkich użytkowników i miłośników BMW :)

 

Od 12h jestem, mam nadzieję, szczęśliwym posiadaczem BMW 528 z 1997r.

Przechodząc do rzeczy..

Przy przyciśnięcie gazu w podłogę z rury poleciał czarny dymek, nie kopcił jak diesel, ale dym definitywnie poleciał i zaśmierdziało zgniłym jajkiem (obr. ok 4tys/min), na forum znalazłem, że to albo czujnik temperatury albo sonda (zapach wskazywałby na sondę) na trasie spalił mi ok 10l/100km i teraz chciałbym abyście mnie uswiadomili (wolałbym żebyście pocieszyli niż zmartwili) czy to coś nie tak z silnikiem? wypalone gniazda itp? temperatura była ok, moc też w porządku, więc podejrzewam w/w usterki, ale mogę się mylić. :worried:

 

Druga sprawa to skrzypienie (tak jakby guma jakaś) przy skręceniu kołami w lewą stronę i lekkie drgania kierownicy przy ok 90-100km/h na pewno wiem, że do wymiany są końcówki drążka (lub coś co ma taką gumową osłonkę).

 

Trzecia sprawa to kontrolka klocków, przód był wymieniony, kontrolka raz sie świeci raz nie, co to może być?

 

Mam nadzieję, że z moją Beatką będzie wszystko ok i że silnik nie jest zajechany..

 

Pozdrawiam

Karol

Opublikowano
smieszne pytania! Moze tego nie wiesz ale zeby cos poradzic trzeba cos sprawdzic tak to mozemy sobie gadac o dupie marynie i zasmiecac forum bzdetami!! Jedz na komputer (zrob diagoze silnika) , tam ci tez pokaze czujnik ktory jest padniety! i wszystko wyjdzie! i wtedy napisz co sprawdzales co wyszlo i wtedy ci doradzimy co to moze byc(ewentulanie to co padniete wymien i wtedy pisz!!)!!! Co do zawiesznei to tez trzeba wejsc pod samochod sprawdzic wahacze drazki itd itd i wtedy o czym mozna dyskutowac!! Chociaz takie rzeczy to powienes sprawdzac kupujac samochod a nie dopiero teraz:D moze auto jest krzywe po jakims dzownie i kolo ociera o nadkole :twisted2: :twisted2: :twisted2: :twisted2: :twisted2: pozdrawiam
Tomek
Opublikowano

dobrze już dobrze po co te nerwy ;)... umówilem sie na wymiane oleju to mi przy okazji posprawdzaja wszystko, przed kupnem go sprawdzalem ale nie kręcilem w okolice 5tys obr wiec dymu nie widzialem, krzywy nie jest... ba! ma wszystko równiutkie tak jak fabryka składa ( jezeli był bity to jeszcze nie widziałem tak dobrze poskładanego samochodu, chyba ze jest z 2 składany ;) ) chciałem się tylko przygotować psychicznie zeby nei było zaskoczenia po wizycie w warsztacie

 

Pozdrawiam

Opublikowano

w zawieszeniu wahacze + źle ustawiony vanos? :shock: na początek ok. 3 tys zł jak rozbiorą silnik to sprawdzą czy coś jeszcze, jeżeli jest zalany jakimś moto doktorem a silnik jest zajechany to chyba najrozsądniej będzie kupić silnik.. :mad2:

 

muszę jeszcze zdiagnozować dziwne stukanie pod silnikiem (basowe nierytmiczne dudnienie, czuć pod nogami i pod tyłkiem, ale dochodzi gdzieś spod silnika, na biegu jałowym) martwi mnie to troche bo webasto raczej nie mam a dzwięk podobny na ciepłym silniku bardziej słyszalne... Martwi mnie też to że sie zakochałem w tym samochodzie i nie chciałbym go sprzedawac.. :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.