Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Moi Drodzy potrzebuje pomocy...otoz,pisałem w innych postach o tym,ze mam zapieczony krzyzak na wale i efeky jest taki,ze czułem wibracje pod podwoziem przy przyspieszaniu i przy ruszaniu.Teraz pojawiły sie jakies drgania przy roznych predkosciach zaczynajace sie juz czasem przy 50 km na godz.Najpierw słysze takie jakby lekkie buczenie,potem zaczynaja sie drgania jakby od tyłu auta,gdzies za siedzeniem kierowcy, a potem juz tak mi drzy kierownica,ze ciezko ja utrzymac w dłoniach i musze zwolnic np do 40 na godz ale po jakims czasie drgania ustepuja jednak potem znow np po przejechaniu kilkunastu km znow sie nasilaja.To buczenie to tak jakby w prawym przednim kole,ale tylko moze tak słychac.Czy to mozliwe,ze to od tego wału takie rewelacje?Musze wiedziec,bo chyba bede zmuszony kupic tutaj w Norwegii wał w serwisie a to cena 6400 koron czyli ponad 3000zł i dostałbym chyba szału jesli po wymianie wału drgania w kierownicy by nie ustapiły.Jesli koła byłyby zle wywazone to drgania kierownicy byłyby zawsze a tutaj pojawiaja sie i znikaja.Dodam,ze zwaieszenie jest super,zadnych luzow i tym podobnych.Pomozcie prosze bo to wazna decyzja wydac tyle pieniedzy nie majac pewnosci,czy pomoze.Pozdrawiam.
Opublikowano
Witam może pomogę bo miałem sytuacje podobną całe auto trzepało też e32.Powodem u mnie był hamulec ręczny a dokładniej odpadły okładziny cierne i czasami lekko blokowały co powodowało wibracje i to duuże.Zdejmij z tyłu tarcze i sprawdź,powodzenia.

W124 260E

W201 200E ex.

W126 260SE

W115 240D (250 M123) ex.

BMW 730i E32 ex.

Opublikowano

Witam

 

Witam może pomogę bo miałem sytuacje podobną całe auto trzepało też e32.Powodem u mnie był hamulec ręczny a dokładniej odpadły okładziny cierne i czasami lekko blokowały co powodowało wibracje i to duuże.Zdejmij z tyłu tarcze i sprawdź,powodzenia.

 

Czy w wypadku problemów z hamulcem ręcznym odczuwalne były by wibracje na kierownicy ?

- pytam bo mam podobny problem, wibracje auta są bardzo duże i mocno odczuwalne na kierownicy (trzepie) - praktycznie nie da się jechać - dodatkowo występują okresowo.

Myślałem że to tuleja górnego wahacza, i obecnie przymierzam się do wymiany całego przedniego zawieszenia - ale po przeczytaniu powyższej wypowiedzi, przypomniałem sobie że ostatnio miałem sprawdzany i poprawiany hamulec ręczny, od tamtej pory wyczuwam jakby się sam blokował - myślałem że może linka zbyt mocno naciągnięta. :(

 

Pozdrawiam

marzenie : E34 M5

http://img266.imageshack.us/img266/9927/540podpisnj4.jpg

Opublikowano
Jak przyblokowywał mi ręczny to trzepało kierownicą i całym autem aż pasażerowie pytali się co się dzieje. :D normalnie wibra gratis :D

W124 260E

W201 200E ex.

W126 260SE

W115 240D (250 M123) ex.

BMW 730i E32 ex.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.