Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dziś rano odpaliłem auto ale zanim wyjechałem z podwórka silnik zaczął nierówno pracować i zgasł . Odpaliłem go ponownie ( odpalił normalnie ,bez problemów ) i było już wszystko okay .

Wcześniej nigdy nie zgasł i zdziwiło mnie to bardzo .

Czytałem na forum ,że może to być zawór uszkodzony i paliwo się cofa .

A może to zupełnie coś innego ?

Opublikowano
miałem te same objawy i okazało sie że padł mi pompowtrysk. Ale możesz spróbować wlać mu miksolu (olej do dwusówa) tylko pamietaj by bylo to w proporcji max 1:50 litr miksolu na 50l. ropy powinno pomoc sprawdzone.
Opublikowano
Pewnie kolega zastosował taki skrót myślowy :) Też słyszałem,że common rail potrzebuje dobrego paliwa ale nie zawsze mogę tankować w Niemczech.Mówicie żeby dolewać olej.Czy ktoś jeszcze to może potwierdzić ?
Opublikowano
chciałem ci tylko powiedzieć co ja miałem i pomóc. jedź do serwisu i dowiedz się co dokładnie zasila ci samochód. a wiem co kupowałem w serwisie i jeden kosztuje 1400zł.
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
chciałem ci tylko powiedzieć co ja miałem i pomóc. jedź do serwisu i dowiedz się co dokładnie zasila ci samochód. a wiem co kupowałem w serwisie i jeden kosztuje 1400zł.

 

Całe szczęście BMW nie wstawia pompo wtrysków tylko common rail .

  • Członkowie klubu
Opublikowano
chciałem ci tylko powiedzieć co ja miałem i pomóc. jedź do serwisu i dowiedz się co dokładnie zasila ci samochód. a wiem co kupowałem w serwisie i jeden kosztuje 1400zł.

 

Zapłacę Ci za wymianę wszystkich 6 "pompowtrysków" w Twojej 530d tylko proszeeee chcę być obecny w ASO jak będziesz je zamawiał :norty:

 

A tak na serio kolego to pompowtryskiwacze stosował do niedawna koncern VW w swoich TDI (zwłaszcza nieśmiertelne 1.9 i nieco mniej nieśmiertelne 2.5 :lol: ) A w e39 w modelach 530d stosowany jest system COMMON RAIL (dosłownie WSPÓLNA SZYNA), oparty na pompie wysokiego ciśnienia oraz WTRYSKIWACZACH :mrgreen:

 

Ale jeśli chcesz mnie dalej przekonywać, że mam pompowtryskiwacze to temat jest otwarty i zapraszam do dyskusji :lol: :lol:

 

Zamiast wypisywać bzdury na forum poczytaj lepiej ;)

 

http://pl.wikipedia.org/wiki/Common_rail

 

http://pl.wikipedia.org/wiki/Pompowtryskiwacz

 

Pozdrawiam!

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Fakt 2.5 TDI nie posiada pompowtryskiwaczy, mój błąd :oops: . Wtrysk w tym silniku odbywa sie za pomoca pompy wtryskowej rozdzielaczowej, sterowanej elektronicznie. Pewnie dlatego, że jest to silnik konstrukcyjnie starszy niz 1.9 TDI z pompowtryskiwaczami. Zasilaniem jest tak jak słusznie zwróciłeś mi uwagę pompa wysokociśnieniowa (1900 kbar) VP44 PSG16 :8)

 

Nie zmienia to jednak faktu że w 530d też nie ma pompowtrysków :mrgreen:

Opublikowano

lekko odjechaliscie Panowie od tematu :)

 

miałem te same objawy i okazało sie że padł mi pompowtrysk. Ale możesz spróbować wlać mu miksolu (olej do dwusówa) tylko pamietaj by bylo to w proporcji max 1:50 litr miksolu na 50l. ropy powinno pomoc sprawdzone.

 

obecnie staram sie wlasnie potwierdzic temat z olejem do dwutaktu. na spritmonitor jest gosc ktory ma 530d juz ponad 300tys km i do kazdego tankowania dolewa ok. 300ml oleju wlasnie do dwutaktu. napisalem do goscia maila z pytaniem, jak raczy mi odpisac, to dam znac.

Opublikowano

Odstawiłem autko do ASO . Zobaczymy , co wyjedzie w praniu .

Dam znać gdy rowiążą ten problem .

Liczę na to,że uda im się w miarę szybko i niezbyt boleśnie dla mojej kieszeni :)

A ponoć te 3-litrowe silniki miały być takie niezawodne :(

Opublikowano
Fakt 2.5 TDI nie posiada pompowtryskiwaczy, mój błąd :oops: . Wtrysk w tym silniku odbywa sie za pomoca pompy wtryskowej rozdzielaczowej, sterowanej elektronicznie. Pewnie dlatego, że jest to silnik konstrukcyjnie starszy niz 1.9 TDI z pompowtryskiwaczami. Zasilaniem jest tak jak słusznie zwróciłeś mi uwagę pompa wysokociśnieniowa (1900 kbar) VP44 PSG16 :8)

 

Nie zmienia to jednak faktu że w 530d też nie ma pompowtrysków :mrgreen:

 

Jak już się tak kłócicie to dodam, że część silników 1,9 TDI montowanych np w Mk4 była na pompie wtryskowej a część na pompowtryskiwaczach.

Pzdr

Opublikowano

W serwisie wymienili przepływomierz i zawór AGR .

Porannego odpalenia jeszcze nie było ,bo dopiero dziś popołudniu odebrałem ale myślę,że będzie okay . Przekonam się jutro .

Co mnie zaskoczyło , to niesamowite przyśpieszenie jakie to autko teraz ma i to w każdym zakresie prędkości .

A myślałem , że wcześniej było okay a jednak nie :)

Tak to jest jak auto przyspiesza dobrze a później może jeszcze lepiej .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.