Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Oglądałem dziś BMW 330d niestety wszystko bylo ok, do czasu podłączenia go do komputera(przebieg oryginalny :D). Okazało sie ze ASC nie ma komunikacji z jakimś komputerem, oraz ze komputer diagnostyczny nie może sie połączyć z silnikiem..... :shock: ogólnie jestem 350zl w plecy na tej przyjemności ale za to mam 6 kartek z wydrukiem...... Zastanawiam sie ile jest prawdy w tym co mi powiedzieli i czy w ogóle interesować sie tym autem i ew zbijać cenę. Może mi ktoś przetłumaczyć najważniejsze punkty z tych wydruków?

 

http://www.aukcjoner.net/gallery/254734-dis.html#I1

 

Jeszcze jedno na ostatnich stronach tych wydruków sa podane testy ASC i na jednym wydruku jest on sprawny a na drugim już nie. Co to oznacza?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Bardziej martwil bym sie komunikatem o wykryciu kolizji :) z ZKE. Potrzebujesz tlumaczenia z eng-PL?
Opublikowano
Mnie akurat to nie martwi, bo wiem w jakim auto jest stanie i jak jezdzi. Bardziej zastanawia mnie to co powiedzieli w serwisie nt silnika. Tłumaczenia nie potrzebuje tylko wyjaśnienia jak to sie je(co oznaczają w praktyce te błędy) :D i czemu wyświetlają sie bledy podzespołów które a sprawne? Czy polega to na tym że w przypadku awarii jednego modułu sypie błędami jak głupi pomimo że większość rzeczy jest sprawna, tylko dlatego ze ten modul yez za to odpowiada? A co to jest ZKE w praktyce?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.