Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie no Stary, to już przegięcie :mad2: Takich tematów jest MILIONY! A pod Twoim nickiem jest napisane "Zanim zapytasz - POSZUKAJ!", więc mam nadzieję, że teraz już będziesz się stosował do tej zasady, która pomogłaby utrzymać porządek w tym dziale.

 

A że regulamin nakazuje udzielić Ci odpowiedzi, to:

4 litry oleju (mineral ok 70zł, półsyntetyk ok 120zł) + filtr oleju (ok15zł)

 

Pozdrawiam i PAMIĘTAJ :search: :search: :search:

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano

na moje oko mattiss to podałeś mu chyba najtańsze rozwiązanie tyle zę do m40 ten najtańszy minerał..nie bedzie dobrym rozwiązaniem chociaz parametry te same...

ja za minerał płaciłem (5L) prawie 140zł.... :shock: wiec jak juzlać minerał m40(42) to lepiej się postarać..wykosztować i spać spokojniej

Opublikowano

Wybacz bono, ale faktycznie :duh: Za bardzo przywykłem do cen hurtowych, a i samo zapytanie mnie rozwaliło... Poza tym miało być orientacyjnie...

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.