Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, dzis wymienilem sobie slizgi szyby bocznej (przod od str kierowcy) bo byl problem z podniszeniem szyby tzn szyba jak sie zamykalo to od polowy sie blokowala/przestawiala i trzebabylo ja pociagnac do tylu(wzgledem auta) wtedy szyba znw troche poszla do gory i znow trzebabylo ciagna tak co chwilke....

No i wymienilem te slizgi(2szt) i problem jest nadal taki sam jak byl, juz niewiem gdzie szukac co to moze byc....jak zamykam szybe to widac jak caly mechanizm jakby sie wygina tzn wsumie nie mechanizm ale blacha w drzwich gdzie jest przykrecony.

 

Co mam zrobil oddac to auto na zlom czy co bo juz nie mam sily do tej szyby... :evil: :evil: :evil:

Opublikowano
cisza, nikt nic nie wie.. chyba kupie drugie drzw albo drugi mechanizm albo oddam ta padline na zyletki.... porazka.. :(
Opublikowano
Masz do wyregulowania szybe reguluje się taką sróbką nie umiem Ci wytłumaczyc ale napewno znajdziesz ją jak odkrecisz boczek....
.:::B:::. .:::M:::. .:::W:::.
Opublikowano

nowlasnie, jaby pierwsze szlo do gory ta czesc stylu szyby potem dopiero jakby szla ta czesc przy lusterku, od polowy staje i musze szybe dopchnac do tylu...

 

niestety nie mam pojecia o ktora srobke chodzi ale bawilem sie ta poprzeczka w drzwicha co w niej tez chodzi jakby taki slizg nie mowie tu o o tych 2 slizgach w szybie tylk chodzi taki jeszcze 3 slizg w prowadnizy pod skozem co jest przykrecona do drzwi to sie nia bawilem i lepiej nie bylo tylko gorzej..:(

Opublikowano

panowie mam prawie identyczny problem u siebie tylko ze u mnie szyba jeszcze po moich ostatnich kombinacjach zaczela wychodzic z uszczelki na zewnatrz auta przy zamykaniu ;/ wczesniej bylo tak jak u kolegi , prosze pokazcie o ktora srubke chodzi i jak to mniej wiecej wyregulowac??

 

pozdrawiam :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa:

Opublikowano

Witam

Miałem ten sam problem zaraz po kupnie mojej 316ki. Sprawdżcie panowie czy szyba siedzi w obydwu prowadnicach!!! i czy gumy prowadnic nie poszły w dół na skutek otwierania na mrozie! Od strony zamka będzie widać, ale od lusterka trza wsadzić łapę. U mnie szyba była pomiędzy blachą dżwi a szyną prowadnicy, obiaw był taki sam :twisted2:

 

pozdro adamu123

Opublikowano
witam proponuje kupic ksiazke kolo 70zl kosztuje tam sie znajduje regulowanie szyb i wiele wiecej a tymi srubkami to samemu nie mozna sie bawic bez szczegolow gdzie i w jakim polozeniu maja sie znajdowac hehe zycze powodzenia :modlitwa:
nic tak nie odpreza jak minuta dla weza
Opublikowano

:mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2:

 

:cry2: :cry2: :cry2: :cry2: :cry2: :cry2: :cry2: :cry2: :cry2: :cry2:

 

co za slom z tej bmw za cholewke nie da sie tej kupy ustawicz czy wyregulowac... jest to moje najbardziej problemowe auto... nigdy wiecej bmw...

 

dzieki serdeczne wszystkim za pomoc...

 

passsss.....

Opublikowano

male pytanie ,mowisz ze wymieniles slizgi.czyli te plastikowe prostokaty co chadza w tych szynach co sa przyczepione do szyby tak

a i jeszcze jedno sam nie jestem pewien ale mysle ze im sie numerki od zdjec pomylily.poczytaj dokladnie ,porownaj z rysunkami i porownaj bo mi sie cos nie zgadza

nic tak nie odpreza jak minuta dla weza
Opublikowano
Ja mam podobny problem. Tyle, że czekam na lepszą pogodą :lol: Wtedy się z tym pobawię. Ja mam wrażenie, że to już silniczek szyby kończy żywot...
Freude am fahren...
Opublikowano
NO wiec ktoś pomyślał ze tam po prostu nie ma smarowania i sie zacina ta szyba? ja mam manu al ,ale jak ja kupiłem to szyba od strony kierowcy wyskakiwała z prowadnic ,aż do czasu gdy uszczelkę wewnątrz wypryskałem WD-40
Opublikowano
rozkrecic przeczyscic i bedzie dzialal.ja u siebie mialem problem z tymi plastikami co chodza w szynach szyby tak sie starly ze spinki od nich szyne zaczely mi jesc,a przy tym silnik dostal w dupe ,wymienilem plastki i dalej sie zacinaly ,rozkrecilem silnik ,trosznie zasyfiony ,przeczyscilem i dziala jak z nut.ten metalowy w krztalcie kondona,a i jak mowil luki ten nasmarowalem
nic tak nie odpreza jak minuta dla weza
Opublikowano

Wiec tak anowie, mnie najbrdziej zastanawia dlaczego ja ten caly mechanizm mam yroche inny, tnz silniczek jest na prostej blaszce a na allegro patrzylem wszystkie jakby odgniatane fabrycznie wyprofilowane.

Slizgi te w szybie wymienilem na nowki, nasmarowalem smarem wszystkie prowadnice w dzwiach oprucz uszczelek bo kurcze nie ma dojscia......

 

Jedyne co udalo mi sie wyregolowac to tyle ze szyba sie nie przestawia ale i tak jeszcze gorzej idzie do gory, zastanawia mnie to tez dlaczego jak zamykam szybe w gore to caly mechanism sie lekko wygina wraz z drzwiami tam gdzie jest przykrecony a i jak zamykam jakby szyba na uszczelce od strony zamka trzeszczala czy cos w tym stulu.

 

Szukalem juz drugiego mechanizmu ale pytanie czy jak wymienie na drugi to czy nie bedzie to samo... :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.