Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, wczoraj wybrałem się swoją E36 kombi 1995 rok 2,0 Vanos w trasę 300km. Wszytko było ok do momentu kiedy nie natknąłem się akurat na falę intensywnych opadów śniegu. Śnieg zdążył stworzyć warstwę na jezdni po której przy prędkości 40km/h moje auto zaczęło bardzo dziwnie się zachowywać. Otóż miałem wrażenie jakby tył samochodu chciał mnie wyprzedzić, stanąć bokiem. Cały czas musiałem kontrować aby do tego nie dopuścić. Myślałem, że to może lód ale okazało się, że to tylko trochę śniegu. Nawet przy 30km/h to samo. Mam nowe opony Fuldy, wyważone. Amorki 75%. Co może być przyczyną? Sprawdzałem też czy nie trzyma jakiś zacisk hamulca i przyhamowuje koło ale wszystko ok. Naprawdę uczucie nie zaciekawe, po prostu zero kontroli nad autem. Czy może być coś nie tak z mostem albo z układem różnicowym? Mieliście takie przygody? I jeszcze zauważyłem, że przy nierównościach coś stuka z tyłu po lewej stronie koła. Walnięcie czasami jest głośne.
"Jak się przyłożysz to osiągniesz każdy cel"
Opublikowano
a koszt takiej tulei z wymianą?
"Jak się przyłożysz to osiągniesz każdy cel"
Opublikowano

A czy ta część nr:4 wchodzi w część nr:17 którą sie przykręca na 3 śruby do podłogi zaraz pod progiem pod dzwiami pasażera z tyłu??? Ja mam podobne objawy jakby auto pływało na boki! Szczególnie na zakrętach oraz przy dodawaniu gazu, czasami nawet czuć jakby się koła odrywały od podłoża !Czy to moze być wina tej tuleji?Czy raczej coś innego ?

Jak można to proszę jakiś link ze zdjeciem tej tuleji np.z aukcji allegro żebym, wiedział jaką kupić :modlitwa:

Jest taka rzecz dla której warto żyć!

Moja trójeczka.

Nowe,markowe części samochodowe:

Jesteśmy na allegro nick: "Wochu01"

TEL:502-959-955

Opublikowano
Tak dokładnie o to chodzi,sprawdza sie w prosty sposób:podnosisz tyl samochodu i kopiesz w tylne koło na wysokosci progu,przy zerwanej tulei słychac metaliczne stukniecie.Koszt od 50zeta zaleznie od producenta(oryginal niewiele drozszy),wymienic mozna samemu ale trzeba miec kilka narzedzi i troche pojecia jak to zrobic,kiedys to opisalem po kolei wiec jak poszukacie to znajdziecie na forum.pozdro
Opublikowano
u siebie miałem podobną sytuację i co się okazało rzecz prozaiczna - zbyt duże ciśnienie w kołach ( widocznie na stacji gdzie kontrolowałem ciśnienie w oponach był kiepski manometr ), po sprawdzeniu na czterech kolejnych stacjach i upuszczeniu ok. 0,6 bar wszystko wróciło do normy.
Opublikowano
witam ,musze powiedziec ze ta tuleja na zywo wyglada naprawde inaczej hehe.ale mam pewna podpowiedz bo tez jedna taka wymienialem bo bedziecie pewnie inne gumy odkrecac to lepiej je wkrecic spowrotem w pozycji optymalnej zeby po opuszczeniu samochodu nie byly za bardzo naprezone bo szybko pojda.
nic tak nie odpreza jak minuta dla weza
Opublikowano
Dlatego albo trzeba to ustawic z takim zalozeniem ze sie naprezy albo skrecac na opuszczonym aucie.pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.