Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam problem z moim autem a mianowicie mam e34 518i z 95r.

Moje auto posiada instalacje gazową a problemem są obroty na gazie strasznie falują. W aucie jest silniczek krokowy starego modelu.

Moje pytanie jest takie czy moge sobie wymienic krokowy na nowy model z rocznika 96 który jest sterowany całkowicie elektronicznie bez wymiany komputera i instalacji silnika? Bo staszy model ma podłączenie na dwa przewody a nowszy na trzy i czy to wogóle coś pomoze.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Powodem falowania jest kiepska regulacja instalacji gazowej

Krokowca nie wymienisz.

Czy to falowanie zależy od temperatury silnika?

Miałem taki silnik i gaz II generacji i u mnie falował tylko na ciepłym.

Wstaw opornik zamiast czujnika temperatury cieczy. Opór ma mieć 3kom.

Wtedy sterownik silnika "myśli" , że jest zimny silnik i uchyla krokowca i nie rusza nim więcej.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
U mnie nie zalezy to od temperatury cały czas falują a krokowy mozna wymienic napewno tylko problem jest z podłaczeniem różni sie jednym przewidem w jednym są dwa a w drugim trzy. Sory z góry bo zapomniałem dodac że ja mam motor z 96r i on ma już nowy krokowy tylko u mnie jest zaślepiony i nie podłączony auto chodzi na tym starym krokowym. Bo właśnie mam problem z podłączeniem instalacji pod niego.Pytałem sie elektryka to mówił mi że musze wymienic komputer bo ten nowy jest całkowicie sterowany komputerem.A gaz mam 2 generacji.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.