Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam wszystkich :)

mam maly problem z kontrolka akumulatora :(

po wymianie czujnika abs chcialem sprawdzic czy wszystko wrocilo do normy,kontrolki abs i klockow zgasly :lol: ale niestety po wcisnieciu gazu gdzes przy 4tys zaczela jazyc sie kontrolka akumulatora i tylko przy wiekszych obrotach.

czym to moze byc spowodowane prosze o pomoc

Opublikowano
zmierz przedewszystkim ładowanie. Powinno być 14V-14,3. Coś w takiej okolicy. Jeśli sie jarzy delikatnie to może coś być z alternatorem najprędzej. Może to dziwny zbieg okoliczności bo czujnik ABS-u nie ma nic wspolnego z ładowaniem.
Opublikowano

Tak, zmierz ładowanie przy wyższych obrotach i na początek wymień regulator napięcia – przeczuwam, że już wtedy problem zniknie.

pozdrawiam

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano
Nie zamartwiaj się zbyt wcześniej - na razie załatw sprawę regulatora napięcia. Co prawda w ASO to w Twoim przypadku coś ok. 500zł, ale w innych znanych składach części nawet markowy regulator da się dostać za 1/5 ceny ASOwej.

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano
a wlasnie skojazylem ze przeciez akumulator mi padal tak srednio raz na 3 tygodnie ,terza rozumiem dlaczego,alternator nie ladowal tak jak powinien
Opublikowano
Przed zakupem regulatora sprawdz ładowanie nie tylko na aku na klemach. Zmierz biorać masę z karoserji. Inaczej pradewszystkim sprawdz napięcie zasilania bezpośrednio przy alternatorze. Czyli miernik w dłoń maska w górę i do B+ alternatora ido masy silnika. Możliwe że masz straty na przewodach. Jak zmierzysz tak jak napisałem i napięcie nie przekroczy 14V to alternator cienkawy. Jeśli natomiast będzie ok to szukaj strat na masie silnika z karoserją lub przewodzie prądowym. Jest kilka połączeń. Np przewód ten idzie do rozrusznika z tamtąd jest połącząny na lewym fartuchy w okolicy drążka kierowniczego z grubym przewodem biegnącym do aku. Życzę powodzenia w szukaniu usterki. A jeśi chodzi o regulator to podzielam zdanie przedmówcy. Jest dość drogi ale do zdobycia w dobrej cenie oczywiście poza ASO. Pozdrowionka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.