Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam miłosników BMW mam mały problem kupiłem auto wczesniej dobrze jezdziła paliła normalnie. pozniej robiłem głowice była wymieniane zawory uszczelniacze prowadnice zaworów i itp. po remncie zaczeła cieszko palic i na paliwie i na Gazie. bylem na kąputerze i pokazało na kąputerze do wymiany czujnik polozenia przepustnicy.. kupilem ten czujnik wymienilem i jest to samo. błąd zgas a pokazało teraz na kąputrrze ze jest zepsuty podgrzewacz sody lamdy. czasem jest tak ze chodzi na 2 3 gary.
Opublikowano
Z tego co widze masz E34 520 24V.Nie ma czegos takiego jak podgrzewacz sady jest grzala w sadzie,sprawdz prubowka czy jest prad w tych 2 bialych kablach w sadzie,najlepiej sie w nie wkuc ma sie zaswiecic po odpaleniu auta na zaplonie nie ma pradu>jesli nie swieci to zobacz przekaznik w sprzynce tam gdzie sterownik sa tam 3 przekazniki brazowy jest chyba od grzalki.Jesli bedzie tam prad to walnieta grzalka i sada do wymiany.Nie kupuj zamiennikow ja kupilem i po kilku goidzinach padla i reklamacja,urzywki boscha tez nie zagraja idealnie.Najlepiej kup sade )258005322 to do M50 zamiennik boscha,ale ze ci ciezko pali to nie wina sady.Sada to inna bajka mul i smrod benzyny,bujanie autem,bez sady ma palic za 1 razem to nie ma wplywu na odpalanie tylko pozniejsza prace silnika juz po rozruchu.Ja bym na twoim miejscu zaczal od zaplonu czyli swiece,cewki przy okazji sprawdzenie cisnienia na cyl,sprawdz tez czujnik polozenia walka,ale wyszlo by to na kompie jak by padl moim zdaniem cos jest pomieszane pod kolektorem jakis waz zle zalozony albo spadl powodzenia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.