Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie, postanowilem odświeżyć sobie lakier, sam w zaciszu garażu, kupiłem juz orginalny lakier (baza) + bezbarwny, chcę odmalowac tylni pas i błotnik + maska

 

teraz szukam sprzętu, zastanawiam się jakie dysze musi mieć pistolet aby fajnie i ladnie nalozyc lakier, bezę a potem jaka dyszę do polożenia bezbarwnego.

 

i teraz kolejne pytanie

da się jakoś wymienić tylni błotnik? czy tylko wycięcie i wspawanie?

 

oraz listwa na tylnim pasie ta pod swiatlami tez wydaja się byc integralna częścią auta :/

 

proszę piszście wszystkie swoje przeżycia z taką czynością z milą chęcia poczytam.

BMW 750i V12 E32 - Będziesz Mógł Więcej :)))
Opublikowano

Ja w tej chwili przeprowadzam taki zabieg - auto kiedyś dostało lekkiego strzała w tylny pas - odczyściłem starą szpachlę i purchle, odtłuściłem benzynką. Warstwa podkładu reakcyjnego, na podkład szpachla, docieranie, podkład pod bazę, docieranie - odtłuszczenie, baza i po 15 minutach lakier. Przy okazji poleciały również nadkola (lekkie purchelki ale trzeba zrobić) - używam zwykłego pistoletu z dyszą 1,4 (do podkładu kryjącego dysza 1,8 bo jest "gęsty"). Jak robisz w warunkach garażowych to polerka lakieru dopiero po 10 dniach - tyle schnie do pełnego utwardzenia - papier 2000 wodny i matujesz usuwając tzw. pomarańczową skórkę, następnie polerka i pasta FARECLA G3 - efekt.... lustereczko.

Co do wymiany nadkoli to tylko cięcie i spawanie - ale z doświadzczenia wiem, że oryginalne blachy są nie do zdobycia ( a może źle szukałem) i pozostaje tylko "przeszcep" ze zdrowej buni.

Obecnie AUDI S4 QUATTRO... do BMW wrócimy na wiosnę
Opublikowano

Ja wyczaiłem że baza kładziona pistolecikiem z mniejszą dzysza0,9mm wychodzi o niebo lepiej od tej kładzonej pistoletem 1,4mm

 

Z lakierem jest tak samo,, wychodzi lusterko bez konieczności polerki

 

Ale jest wada,,o ile przy bazie nie ma to znaczenia

o tyle przy lakierze ma istotne znaczenie

A mianowicie lakier zbyt szybko schnie i można nie wyrobić z pomalowaniem większego elementu

 

Zaletą jest chyba conajmiej o raz mniejsze zużycie farby

 

Malując baze musiszcwiedzieć że kładziona na elemencie musi być jakby to oktreślić pod jednym kątem bo inaczej cienie powychodzą

 

Ja to w sumie amator ale kilka autek już pomalowałem i to takie moje dośwadczenia z tym związane

http://img182.echo.cx/img182/3667/bmwx25qo.jpg

Sprzedaje materiał na podsufitki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.