Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

przeczytałem całe forum w szerz i w zdłuż.

Problem: Kiedy rano zapalam auto - tragedia. Kręcę rozrusznikiem często ponad 40 sekund, by ten wreszcie zapalił, ale pali tak jakby na jeden cylinder, a obroty ledwo sięgają 500 ... Po około 3 minutach chodzenia, praca się normuje. Po chwili jest już wszystko ok. Wymieniłem kable WN, wymieniłem świece. Zauważyłem rzy wymianie, że wszystkie były zalane. No to ewszedłem na forum i zaczłąem czytać. Okazało się (a mam instalację gazową), że elektorozawór może nie odbijhjać i warto by silnik pochodzil przed zgaszneiem chwilkę na benzynie. Więc zacząlem metodę stosować. Ale nic to nie dało. Obojętnie jak auto zgaszę, zawsze będzie odpalać tak samo. Jeżeli czasem wyłączę silnik przed przejazdem kolejowym, a potem odpale po około 3 do 5 minut wszystko jets ok. Pali od rączki i chodzi jak złoto. Ale postoi 10 minut i znowu katastrofa. Byłem u mechanika, u którego umawiałem się już 3 tygodnie temu, ale ma wiecznie kłopoty z czymś (mechanik tylko od BMW). I udało mi się tydzień temu wjechać do niego na kanał i od razu chciał połączyć auto pod komputer by zobaczyć wadę. Ja zadowolony, że wreszcie się wszystkiego dowiem, a tu znowu problem. Nie ma komunikacji z autem :( Musze przyjechać do niego i najpierw musi usunąć mi wadę braku komunikacji z kompem - treagedia. I teraz wydzwaniam do niego a ten ciągle mówi, że jeszcze nie i jeszcze nie. A ja auta używam na codzień. Boję się, że jak tak będę jździł to narobię bałaganu. Poradźcie panowie co mogę zrobić. Ogólnie z tego co zauważyłęm to zalane są świece - nie wiem dlaczego - ale muyśle że to już jakiś wniosek i punkt wyjścia.

Oczywiście wiem - pewnie już było. Ale szukałem i czytałem i przeczytałem już chyba całe forum. Falujące obroty ... nie pali na wszystkie, było tego, ale u mnie jest inaczej. U mnie nie pali zawsze czy zgaszę go na gazie czy na benzynie. Nie chcę zepsuć sobie jeszcze bardziej auta - a musze nim jeździć

Co może być przyczyną ?

Mój przepływomierz to przepływmoierz z drucikami - więc nie ma co czyścić. Filtr powietrza wymieniłem

POMOCY

będę wdzięczny za wszelkie sugestie .....

Chociaż ci którzy lubią wymachiwać chorągiewkami z napisem "Search" mogą sobie podarować.

Pozdrawiam

a dodam jeszcze tylko tyle, że na poczatku, kiedy auto odpalam z samego rana, niepewnym obrotom towarzyszy efekt przygaszania świateł. Kiedy zapalam auto, to zapalam też światła, i te przygasają, kiedy ten silnik tak nierówno chodzi ... może to coś pomoże w analizie ...

BMW - najlepsza metoda na łagodzenie wewnętrznej natury
Opublikowano

a dodam jeszcze tylko tyle, że na poczatku, kiedy auto odpalam z samego rana, niepewnym obrotom towarzyszy efekt przygaszania świateł. Kiedy zapalam auto, to zapalam też światła, i te przygasają, kiedy ten silnik tak nierówno chodzi ... może to coś pomoże w analizie ...

 

Ne wiem czemu zapalasz silnik przy włączonych światłach.... Przy uruchamianiu silnika cały prąd powinien iść w rozrusznik, a nie w światła i inne odbiorniki prądu...

 

Jeśli silnik ledwo chodzi to i włączone światła maja prawo przygasać... To nic nadzwyczajnego. Ode mnie to tyle w tej kwestii.

Pozdrawiam, Michał
Opublikowano

sorry - już pprostuję

zapalam światła po odpaleniu silnika :)

BMW - najlepsza metoda na łagodzenie wewnętrznej natury
Opublikowano

AAAa to co innego. Problem zalanych świec wiąże się z długim odpalaniem. Ja bym skontrolował cały ukłąd zapłonowy.

A może silnik już stracił kompresję? Może warto było by zmierzyć ciśnienie sprężania... W najgorszym przypadku czekałby Cię mały remont w postaci wymiany pierścieni, zaworów, uszczelniaczy itd... Oczywiście tego Ci nie życzę...

Pozdrawiam, Michał
Opublikowano

Idąc dalej za tematem a dzięki uprzejmości jednego z forumowiczów (dzięki falcon), który to zalecił mi sprawdzić czujniki temperatury http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=GB41&mospid=47345&prod=19900700&btnr=11_1118&hg=11&fg=35

sprawdziłem - okazało się, że najprawdopodobniej nr 12 na rysunku musi być odpowiedzialny za wtryski. I teraz dalej pytanie ... czy wie ktoś, jakie on powinien trzymać wartości poczas zimnego i ciepłego silnika ?

Chciałbym go jakoś sprawdzić .

Pozdrawiam szanowne grono ...

BMW - najlepsza metoda na łagodzenie wewnętrznej natury
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Pozwole sbie odświerzyć posta.

Niestety byłem zmuszony odwiedzić ASO BMW

Okazało się, że padł regulator ciśnienia paliwa, za którego zapłaciłem 350 zł. Okazało się, że regulator ten rurką, którą powinien pobierać powietrze z kolektora ssącego podwała tam paliwo. Czego rezultatem było zalewanie silnika

Pozdrawiam

BMW - najlepsza metoda na łagodzenie wewnętrznej natury

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.