Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Kamil, film miał tylko Ci pokazać że ingerowałem w silnik,

a to że nie kręcisz na czerwone pole jest zrozumiałe, bez kilku modyfikacji jest to bez sensu, silnik w tej najwyższej partii obr. przymula się a moc nie wzrasta.

Ja mam te modyfikacje dlatego kręce na czerwone, silnik ''ciągnie do końca'' i daje to efekt.

 

Co do 323 w E36 to jest jeszcze co innego.

 

Generalnie te silniki 2,5L na podwójnym vanosie pomimo mniejszej mocy bo tylko 170KM (co jest wynikiem dostosowania do norm spalin euro) lepiej jadą od 2,5 192KM w pojedyńczym vanosie. To miałem na myśli. Dlaczego, moge sie tylko domyslać, w każdym razie tak jest.

 

 

pierwsze słysze zeby w e36 był powdwójny vanos ??

brak
Opublikowano

Też nie wierzyłem że tak może być, ale widziałem to w wyścigu równoległym, mało tego, 2,5 w podwójnym vanosie i budzie E39 sprało 2,5 192KM w budzie E36 !

Duża różnica już była na samym początku, E36 mieliło w miejscu, wyło, telebotało się, a E39 przysiadło i z szumem odjechało., nawet raz koło bez potrzebny nie obróciło się.

 

Wniosek ? Chyba gdzieś były mniejsze straty energii. (wspomagacze elektroniczne ? - odpowiedz znasz)

 

 

Co do drugiej części, oczywiście masz rację, jeżeli ktoś potrzebuje auto mocne bo lubi raz w tygodniu zrobić rundke po mieście bokiem, to się zgodze - miałem 325i dlatego wiem jak jest. Oczywiście zakładam że gaz używamy do kuchenek.

 

Teraz mam 318i bo potrzebuję się przemieszczać ekonomicznie, z punktu A do punktu B, ale nadal z jakąś tam namiastką BMW, wiadomo, 4 cylindry to nie BMW, ale raz jeszcze powtórze - jest to leprzy silnik od 2,0 z początku lat 90 tych (brak osiągów, duże spalanie)

 

Jeszcze inaczej powiem, jak za szczeniaka rajcowało mnie pomykanie w nocy po mieście 200 km/h na 4 biegu, to jeździłem VW Corrado G60 (z modem ze 160 na 210 KM - takie kupiłem w niemczech)

 

Żadne BMW w tej monecie co to corrado, nie daje tyle uciechy, a z E46 330i na autostradzie w niemczech, bawiłem się, kolega który ze mną jechał był spocony i zaniemówił. Ale to tak na marginesie, tylko żebyś pamiętał że pojemność to nie do końca wszystko. A na modyfikacje trzeba uważać, bo bywają autka kinder niespodzianki, które fajnie jadą, a zarazem potrafią być ekonomiczne ...i bez gazowni na pokładzie.

 

Pozdro.

mario
Opublikowano

 

 

pierwsze słysze zeby w e36 był powdwójny vanos ??

 

bo nie ma w E-36 podwójnego vanosa

:twisted:

 

Oczywiście zakładam że gaz używamy do kuchenek.

 

 

oczywiście , tylko do kuchenek :8)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Też nie wierzyłem że tak może być, ale widziałem to w wyścigu równoległym, mało tego, 2,5 w podwójnym vanosie i budzie E39 sprało 2,5 192KM w budzie E36 !

Duża różnica już była na samym początku, E36 mieliło w miejscu, wyło, telebotało się, a E39 przysiadło i z szumem odjechało., nawet raz koło bez potrzebny nie obróciło się.

 

No ale przestań już. To że widziałeś to w jakimś wyścigu nie oznacza, że każde m52b25 w e39 pogoni m50b25 w e36. Tymbardziej, że jeden z kierowców w tym "wyścigu" nie bardzo wiedział co robi. Mam na myśli e36. Skoro mielił w miejscu, zamiast jechać do przodu ewidentnie widać, że nie umiał nawet efektywnie ruszyć autem.

Opublikowano

Spoko.

 

Ale przyznasz że jest mała przepaśc technologiczna ?

mario
Opublikowano

nie wiem co ktoś tam widział

wiem że przedewszystkim liczą się umiejętności kierowy , więc żeby określić które szybsze ten sam kierowca musi przejechać się obydwoma autami

Ja mialem E-39 523i i mam E-36 325i i zdecydowanie mogę powiedzieć że 325i idzie dużo lepiej :twisted:

A co do technologi no to wiadomo że to już inna generacja silnika ale kultowe M50B25 i tak wymiata :8)

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

koledzy mple i [email protected] tego co widze macie E36 318i...wiec powiedzmy ze okolo 115KM. Porownywanie z 320 czy proby scigania 150KM calibry sa bez sensu. Z 320 mozna probowac porownac ISa. Wedlug danych fabrycznych IS jest odrobine wolniejszy przy rozpedzaniu, niewiele lzejszy...no i nie ma brzmienia r6. Podsumowujac: 318i = 8zaworow,

318is= 16 zaworow. Przy okolo 3500obr DISA przelacza dolot na krotszy i zaczyna sie przyjemne przyspieszanie :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.