Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wczoraj jadąc sobie zauważyłem nagle że auto nie ma mocy, na 3-im biegu do 2300 obrotów to muł nie z tej ziemi, później przez chwilę ciągnie i znowu nic (nic nie strzeliło nic nie wyje), czytając różne tematy mam mętlik w głowie ponieważ, po podłączeniu do kompa pokazał sie błąd recylkulacji spalin czyli elektrozaworu, więc go wyjąłem przeczyściłem filterki i z przekory zajrzałem jeszcze do turbiny zdejmując ten gruby gumowy przewód zauważył trochę oleju w niej (żadnych luzów, łopatki wszystkie są) i pytanie czy jakby padła to ile oleju może pociągnąć z silnika - cały olej czy tylko trochę?? olej zauważyłem rówież w tej rurce plastikowej co jest pod przepływomierzem, odkręciłem wyczyściłem filtr (odma) - czy to przez ten brudny i zapchany filtr mógł się olej dostać do turba??

Dodam jeszcze że na 3- im biegu wskazówka ekonomizera skacze pomiędzy 10l a 20l natomiast na 5-tym biegu dochodzi zaledwie do 10l, wszystko wskazuje na przepływomierz ale...na kompie pojawił się błąd recylkulacji spalin...

Od czego zacząć naprawę: Elektorozawór, Przepływomierz czy TURBO??

 

320D 2000r

BMW-Banditen Motor Wagen


INSTRUKCJA E46

http://www.wupload.com/file/194077137/Instrukcja_BMW_E46_PL.pdf

Komunikaty kompa niem-angielsko-polskie

http://www.wupload.com/file/194069634/komuinikaty_bmw.txt



----------------------------------------------------------------------------------------------

Opublikowano

Zacznij od elektrozaworu, wymień go i skasuj błedy w kompie. Jeśli się pojawią te same objawy to raczej przepływka. Turbo jak pojdzie to bedziesz widział za autem niezłego kopcia i od razu będą duże koszta.

Elelktrozawór jest tańszy :-) i zawsze zaczyna się od pierdół.

Opublikowano

witam przed chwila wróciłem z garażu i udało mi się rozwiązać mój problem, a mianowicie uszkodzony był filtr powietrza oderwało koniec (taki spory kawałek gumy), po wymianie na nowy wszystko wróciło do normy :D .

Nie wiem co dokładnie było przyczyną spadku mocy nieszczelny filtr powietrza który łapał "lewe" powietrze czy ten kawałek gumy który sie oderwał i zalegał na przepływomierzu??

I teraz kolejne pytanie co mogło spowodować oderwanie sie kawałka filtra (gumy na końcu, dość spory kawałek ok. 3-4 cm)

Auto jeździ jak przed awarią beż żadnego problemu :dance:

BMW-Banditen Motor Wagen


INSTRUKCJA E46

http://www.wupload.com/file/194077137/Instrukcja_BMW_E46_PL.pdf

Komunikaty kompa niem-angielsko-polskie

http://www.wupload.com/file/194069634/komuinikaty_bmw.txt



----------------------------------------------------------------------------------------------

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.