Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

to nie tak...

 

zle sie zrozumielismy...

 

mi chodzi o kombinowalnie wzgledem ososb co pisza ze to juz uszczelka pod glowica, nie kazdy objaw musi byc zaraz ta nieszczesna uszczelka.

 

za odma jestem jak najbardziej za !

 

ale niech ktos nie pisze ze to zaraz uszczelka bo wpedza na 99% kogos tylko w koszty i przygnebienie.

 

a rozbierany motor to juz jakos nigdy nie to samo.

 

Shella podalem tylko jako "prosty" olej ktory jest czesto niedoceniany. Bo ludzie kombinuja z jakimis specyfikami ktore daja srednie rezultaty.

 

ja na cale szcescie nie mam tego problemu - nie mam nic specjlanie nawet pod korkiem - auto 200 000 km 1.6 i latam tylko rano do pracy 1,5-2 km

Opublikowano

Zgadzam się z Tobą! Faktycznie zauważyłem ze ludzie są przewrażliwieni na punkcie tej uszczelki. Moze dlatego ze wiąże się to z dużą ingerencją w silnik i sporym wydatkiem - więc każdy się tego obawia i jak zauważa jakies niepokojące objawy to po przeczytaniu kilkunastu postów na ten temat sam zaczyna gadać o uszczelce.

Druga sprawa to temat naciagania Nas w warsztatach. Pewnie połowa tych wymian zrobiona była bez potrzeby.

Odnośnie oleju Shella - sam się niedawno nad tym zastanawiałem. Wybrałem Valvoline SynPower 5w40 Full syntetyk, ale shell helix ultra był drugą opcją. Wiele osób chwali shella - a w koncu Ferrari zaleca uzywanie tylko tego oleju.

Sporo osób wyrażało się też pozytywnie o lotosie.

 

Pozdrawiam

Sprzedam felgi aluminiowe 15"

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.