Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, piszę w imieniu kumpla, który nie ma dostępu do netu.

 

Otóż kupił on sobie niedawno 520 z '89r jak się okazało w nieciekawym stanie. Zaczeło się od tego, że silnik został przegrzany z powodu nie odpowietrzonego układu chłodzenia. Po odpowietrzeniu okazało się, iż kompresja w silniku jest o połowę niższa niż powinna. Po sprawdzeniu głowicy (okazało się że była kiedyś spawana) splanowano ją. Zawory i gniazda sa w porządku. Na dzień dzisiejszy sytuacja wygląda tak:

- silnik nie "grzeje się", ani nie wyrzuca wody z układu chłodzenia

- kompresja jest trochę lepsza, ale jeszcze nie taka jak powinna

- silnik ciepły odpala bez zarzutu, jednak gdy postoi chwilę na kilkustopniowym mrozie nie chce zapalic

- pali dużo, nie wiem dokładnie ile, ale więcej niż powinien

- mechanik ROZKŁADA RĘCE :(

 

Co robić? Czy wymiana pierścieni może pomóc??

 

Z góry dziękuję za wszystkie porady. Pozdrawiam!

Opublikowano

Po pierwsze to zmień mechanika. W Bydgoszczy masz serwis może u nich popytaj.

A tak w ogóle to :search: na pewno coś znajdziesz!

Jest:

F45 2016r oraz e61 2005r

Były:

E38 740d 2000r

E90 320d 2005r

525 tdsA '95 Chip na 172 KM

Kawasaki ZX-12R '04 na Power Comander III

740iA '93;


Pozdrawiam

Michał

Opublikowano

A czy mechanik po zdjeciu glowicy obejrzal cylindry ?? A moze przez przypadek je pomierzyl ??Zawory i gniazda moze sa i dobre , ale co z uszczelniaczami zaworowymi ??

Jak masz jaja w cylindrach to zadne pierscienie nie pomoga wrecz zaszkodza.Jak mial zdjeta czapke to mogl pomierzyc cylindry i bylo by wiadomo co pomoze.I ile spalnowal glowice , ze mu sie cisnienie w cylindrach az tak znaczaco podnioslo ??

Jak mial zdjeta czapke to mogl chociaz cylindry zalac i zobaczyl by czy mocno ciekna.

Busaart ma racje: ZMIEN MECHANIKA , bo ten to idzie po najmniejszej linii oporu-trzeba zrobic czapke i nic wiecej go nie interesuje.

A z paleniem na zimno , to moze byc bardzo wiele przyczym , miedzy innymi nmp czujnik temperatury silnika , jak jest zwalony , to bedzie widzial ze silnik jest cieply i nie poda ci bogartej mieszanki i bedzie ciezko palil, moze to byc wina rozrusznika, akumulatora, wtryskow,swiec itd itd

Fiu , fiu - zaszczekał kot Filemon :-))

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.