Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Temat poruszany X razy i przeczytałem już sporo o falowaniu obrotów.

Ja mam taki myk że autko zaliczyło dzwona "lekkiego" i obroty są zbyt niskie (trzęsie autkiem), ręcznie ich nie zwiększę bo jak.

Szczelne niby wszystko jest OK ale jest taki myk-silniczek krokowy który reguluje właśnie te obroty sie zniszczył i kupiłem nówkę ze sklepu. Oryginalny był to 0280140561 ale ich już nie produkują-to kupiłem zamiennik według producenta jest to 0280140575 i dlatego pytam:

Czy możliwe że te obroty są takie niskie przez to że jest to ciut inny już silniczek i czy należy zresetować komputer (metodą zwieranie klem itd..)

 

Dziękuje z góry

  • Zarejestrowani
Opublikowano
zresetuj kompa ( chc powinno byc dobrze i bez tego), a dodatkowo jezeli trzyma ci obroty tylko za nisko to pokrec troszke linka od gazu i ustaw obroty na jakies 150-200obr wyzej i po sprawie :D

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano
zresetuj kompa ( chc powinno byc dobrze i bez tego), a dodatkowo jezeli trzyma ci obroty tylko za nisko to pokrec troszke linka od gazu i ustaw obroty na jakies 150-200obr wyzej i po sprawie :D

 

hehe :D też o tym myślałem (i sprawdzałem nawet) ale nie do końca jest to idealne rozwiązanie bo raz minimalnie pedał gazu inaczej odbije i już obroty inne :D może też mam ciutke linkę od gazu dziabniętą bo pewnie ją trochę pogięło przy puknięciu autkiem, ale wolał bym to zrobić tak żeby były obroty git a linka miała minimalnie luzu ;)

Opublikowano

dobra zaraz skocze zrobić ten reset (chociaż czuje że on da niewiele ale obym sie mylił) powiedzcie mi czy to robić na całkowicie zimnym silniku czy odpalić go przed resetem i troszkę zagrzać czy całkiem go zagotować?? :D nie widzę żeby ktoś pisał o temp. silnika przed tym zabiegiem

 

Dzięki

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano
no i poradziłeś sobie kolego z niskimi obrotami??

 

Oczywiście ;-)

 

Uszczelka która jest pomiędzy silniczkiem krokowym a całym silnikiem była minimalnie uszczerbiona i delikatnie tylko dostawało się lewe powietrze i to było przyczyną. Po wycięciu nowej uszczelki i nałożeniu delikatnie sylikonu obroty raz że jeszcze troszkę spadły ale silnik pracuje idealnie równo i 0 drgań-to musi być cholernie szczelne.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.