Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich . Posiadam od niedawna Bemkę 520 z silnikiem 1.8i. Problem z nią taki że nierówno pracuje silnik. Po prostu czasami nik rzuca . Zmieniłem świece, filtr oleju, filtr powietrza, olej i nic. Pomórzcie mi proszę . Może jakaś podpowiedż co sprawdzić jeszcze. Może to wina jakiś błędów, w komputerze.
Opublikowano
Jest to model z 1993r.

Zagazowany?

Obecnie, po 10 latach przerwy (!): E85 Z4 3.0i R6 M54 '03 + LPG

We wspomnieniach: E32 740i V8 M60 '93 oraz E34 520i R6 M20 '90 + LPG

Opublikowano
Jest to model z 1993r.

Zagazowany?

Może zamiast odpowiadać na te pytania naprowadzające kolega anty3 uzupełnił swój opis. Nie mówię, że musi podawać od razu numer rejestracyjny, ale np model byłby juz mile widziany.

Opublikowano
Śmiem twierdzić, ze oznaczenie "BMW 520 1.8i" toż to bzdura :duh:

Obecnie, po 10 latach przerwy (!): E85 Z4 3.0i R6 M54 '03 + LPG

We wspomnieniach: E32 740i V8 M60 '93 oraz E34 520i R6 M20 '90 + LPG

Opublikowano
Śmiem twierdzić, ze oznaczenie "BMW 520 1.8i" toż to bzdura :duh:

 

Trochę "kupy" się nie trzyma ;), ale od razu bzdura? ;)

Opublikowano
Trochę "kupy" się nie trzyma ;), ale od razu bzdura? ;)

Nie zebym byl zlosliwy ale jak mozna nie znac oznaczenia wlasnego samochodu ? :duh:

Obecnie, po 10 latach przerwy (!): E85 Z4 3.0i R6 M54 '03 + LPG

We wspomnieniach: E32 740i V8 M60 '93 oraz E34 520i R6 M20 '90 + LPG

Opublikowano

Nie zebym byl zlosliwy ale jak mozna nie znac oznaczenia wlasnego samochodu ? :duh:

 

Może ktoś "usunał" oznaczenie z tyłu, a ponieważ inni producenci chwalą się wkładając silnik 1,8 że tam jest 2,0 to może i BMW tak powinno. Przykładem jest Skoda, która do Octavi wkładała 1,8 z turbiną, a na bagażniku jak wół było 2,0 :) Wtedy właściciel zawsze mógł powiedzieć, że ma "Dwa litry", a nie jakieś 1,8 ;)

Opublikowano
Trochę "kupy" się nie trzyma ;), ale od razu bzdura? ;)

Nie zebym byl zlosliwy ale jak mozna nie znac oznaczenia wlasnego samochodu ? :duh:

 

Może na klapie jest 520, a silnik 1.8 czyli "szczep(an)" :D :cool2:

A tak przy okazji to koledzy mają racje, żeby coś pomóc to przydały by się pełniejsze dane kolego Anty3 :wink:

Jest:

F45 2016r oraz e61 2005r

Były:

E38 740d 2000r

E90 320d 2005r

525 tdsA '95 Chip na 172 KM

Kawasaki ZX-12R '04 na Power Comander III

740iA '93;


Pozdrawiam

Michał

Opublikowano
Upss to mi się dostało! Moja wina pzrzyznaje się :mad2: . Podaje pełne dane; BMW 1.8 kat z 1993 roku nr. silnika 184E103817685. Bez gazowni. Jeżeli chodzi o pomyłkę to napisane mam tak w dowodzie BMW 520 1.8 kat. I bądż tu mądry . Przepraszam za brak danych wybaczcie nowicjuszowi. :D
Opublikowano
Upss to mi się dostało! Moja wina pzrzyznaje się :mad2: . Podaje pełne dane; BMW 1.8 kat z 1993 roku nr. silnika 184E103817685. Bez gazowni. Jeżeli chodzi o pomyłkę to napisane mam tak w dowodzie BMW 520 1.8 kat. I bądż tu mądry . Przepraszam za brak danych wybaczcie nowicjuszowi. :D

 

Juz nie przesadzaj nikt Cię jeszcze nie bił ;)

Odnośnie danych, które podałeś, to numer silnika mogłeś sobie darować :mrgreen:

A jeśli chodzi o wpis do dowodu rejestracyjnego, to ja mam 525td, ale wiem jaki mam silnik w aucie, więc podaje zgodnie z prawdą, a Ty wiesz??

Opublikowano
To ciekawe z tym wpisem do dowodu. Ja mam 520i i w dowodzie jest BMW 5/H :shock: . Natomiast w trójce mam 3/G :shock: . Dziwna sprawa. Moze przepływomierz należałoby sprawdzić. Rzuć okiem na gumę o filtra powetrrza do kolektora - może jest nieszczelna... Na początek to tyle. Opisz dokladniej niedomagania twojej BMW.
Pozdrawiam, Michał

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.