Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam pytanko odnosnie bmw 530i co moze być przyczyną że jak odpalam na zimnym silniku to szarpie i chodzi nie równo tak jak by nie chodził na wszystkie cylindry a po przełączeniu na gaz bardziej sie wyrównuje tak jak by było lepiej .A jeszcze jedno czy te motory posiadały sanie bo wogóle mój nie ma :( .Prosze o pomoc.
Opublikowano
Owszem posiadały ssanie ale automatyczne - bo przecież to silnik na wtrysku.A jeżeli chodzi o obroty to może masz źle wyregulowaną mieszankę albo milion innych przyczyn na falujące obroty jest.Poszukaj na forum, o falujących obrotach było wiele razy.
Opublikowano
Owszem posiadały ssanie ale automatyczne - bo przecież to silnik na wtrysku.A jeżeli chodzi o obroty to może masz źle wyregulowaną mieszankę albo milion innych przyczyn na falujące obroty jest.Poszukaj na forum, o falujących obrotach było wiele razy.

Czy twój model kolego to e-32 ?

Pozdrawiam

Pytam, by chyba mam ten sam motor :)

Ten sam wóz ...

BMW - najlepsza metoda na łagodzenie wewnętrznej natury
Opublikowano
Witam mam pytanko odnosnie bmw 530i co moze być przyczyną że jak odpalam na zimnym silniku to szarpie i chodzi nie równo tak jak by nie chodził na wszystkie cylindry a po przełączeniu na gaz bardziej sie wyrównuje tak jak by było lepiej .A jeszcze jedno czy te motory posiadały sanie bo wogóle mój nie ma :( .Prosze o pomoc.

Podstawowe pytanie: auto jest zagazowane?

Obecnie, po 10 latach przerwy (!): E85 Z4 3.0i R6 M54 '03 + LPG

We wspomnieniach: E32 740i V8 M60 '93 oraz E34 520i R6 M20 '90 + LPG

Opublikowano
Witam mam pytanko odnosnie bmw 530i co moze być przyczyną że jak odpalam na zimnym silniku to szarpie i chodzi nie równo tak jak by nie chodził na wszystkie cylindry a po przełączeniu na gaz bardziej sie wyrównuje tak jak by było lepiej .A jeszcze jedno czy te motory posiadały sanie bo wogóle mój nie ma :( .Prosze o pomoc.

Podstawowe pytanie: auto jest zagazowane?

 

Nie wiem, ale wydaje mi sie ze chyba tak :DDD

Opublikowano

Bardzo niedawno (w ubiegłym tygodniu) dokładnie o tym było :mad2: . Zanim zgasisz auto przełącz na benzynę i przejedź kilkaset metrów - odpal na drugi dzień i zobacz czy jest różnica (u mnie jest).

 

Prawie wszystkie chyba tak mają po zagazowaniu.

kiedyś


E32 730

E36 318

Opublikowano
Prawie wszystkie chyba tak mają po zagazowaniu.

A w sprawie chodzi najprawdopodobniej o zapieczone wtryski, wiecej przeczytasz na przyklad tutaj:

 

http://autobmwklub.triger.com.pl/forum/viewtopic.php?t=5359&highlight=zapieczone+wtryski

 

albo pompa paliwa

 

http://autobmwklub.triger.com.pl/forum/viewtopic.php?t=7613&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=

kiedyś


E32 730

E36 318

Opublikowano
Ja nie stawialbym na pompe, skoro problem dotyczy jedynie zimnego silnika co zasugerowal autor tematu.

Obecnie, po 10 latach przerwy (!): E85 Z4 3.0i R6 M54 '03 + LPG

We wspomnieniach: E32 740i V8 M60 '93 oraz E34 520i R6 M20 '90 + LPG

Opublikowano
Ja nie stawialbym na pompe, skoro problem dotyczy jedynie zimnego silnika co zasugerowal autor tematu.

 

To tym bardziej podejrzewać można pompę paliwa lub filtr paliwa. Na zimnym silniku potrzebna jest większa dawka benzyny a jesli pompa jest niewydajna to ...

kiedyś


E32 730

E36 318

Opublikowano
Saintman nie sprzedawaj 7.Fajna bryka :)

Sprzedaje 7 bo moze bedzie M :)

Obecnie, po 10 latach przerwy (!): E85 Z4 3.0i R6 M54 '03 + LPG

We wspomnieniach: E32 740i V8 M60 '93 oraz E34 520i R6 M20 '90 + LPG

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.