Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, mam następujący problem, wyjechałem na kilka dni i pozostawilem auto w garażu. Po powrocie dumnie zaszedłem po swoje BMW żeby sie nim przejechać:) I ot , spotkała mnie niespodzianka, na przyciski w kluczyku wogóle auto nie reagowało. Wraz z pilotem w kluczyku mam zintegrowanyt alarm co podwaja problem który mnie spotkał. Myslałem że może jakiś bezpiecznik czy coś, dodam że kluczyk nie ma chyba żadnych bateryjek i ładuje sie w stacyjce z tego co mi wiadmomo. Ku mojemu zaskoczeniu , drgugi z kluczy działa normalnie i na wszystkie przyciski auto reaguje jak powinno. Co może być przyczyna? Czy ktos miał podobny problem? Czy możliwe że kluczyk jakoś wykasował się z centralki? PRoszę o pomoc.
Opublikowano
ja mam to samo...odpala ale pilot nie dziala...nie prubowalem go zakodowac od nowa...ale czytalem ze mogl sie wykonczyc...sprubuj na nim troche pojezdzic i wtedy zakodowac od nowa...jak zakodujesz to drugi tez musisz na nowo zakodowac...poszukaj na forum...niedawno czytalem :P
Opublikowano
Wymień baterie w kluczykach (muszą być bo pilot by nie działał w ogóle po wyciągnięciu ze stacyjki :)) i zakoduj je ponownie. Powinno pomóc.
:duh: :duh: :duh: :reading2: :reading2: :reading2:
Opublikowano
Kolego zbigniewst możesz mi podrzucic jak koduje sie ten kluczyk? Do wiadomosci drugiego kolegi to chyba te kluczyki sa nierozbieralne:) A laduja sie ze stacyjki :)
Opublikowano
Kolego zbigniewst możesz mi podrzucic jak koduje sie ten kluczyk? Do wiadomosci drugiego kolegi to chyba te kluczyki sa nierozbieralne:) A laduja sie ze stacyjki :)

 

tak te kluczyki laduja sie w stacyjce....http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=35245

Opublikowano
Miałem podobny probelm i wszystko się zgadza - kluczyk ładuje się w stacyjce i jest na nasze nieszczęście nierozbieralny. Próbowałem kodować kluczyk od nowa ale to nic nie dało. W serwisie powiedziano mi że na 99% jest to wina akumlatorka który siedzi w kluczyku ponieważ po pewnym czasie (w moim wypadku po 6 latach ) szlak go trafia i nie da się już naładować. Jedyną radą było zamówienie nowego kluczyka w serwisie - koszt 600 zł. Postanowiłem jednak dostać się do środka mojego starego kluczyka. Ponacinalem go ( skalpelem ) na zgrzewie po bokach. Trzeba to jednak robić z wyczuciem żeby niczego nie uszkodzić w środku. Po przepolowieniu znalazłem w nim baterie ( jeżeli dobrze pamiętam CR2020 3v). Próbowalem kupić identyczną ale nie udało mi się to. Kupilem nieco cieńszą CR2016. Złożylem kluczyk sklejając go na Kropelkę. WSZYSTKO DZIAŁA!!:) Używam go juz prawie rok i jest Ok.
Opublikowano
Hmm, poszedlem wprogramować kluczyc i o dziwo zaczal dzialac normalnie jak tylko podszedlem do fury :) Pojezdzilem z nim jeszcze pol dnia i dziala bez zarzutu. Nie wiem czemu to sie stalo.
  • 4 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Teraz ja mam problem z kluczykiem.

Zaprogramowanie od nowa nic nie daje, dioda na kluczyku miga po przyciśnięciu każdego przycisku.

Może spróbować ją wymienić :?: Czy to będzie coś innego :?:

Jedyny objaw który zauważyłem to od jakiegoś czasu nie chciał zamykać szyb z kluczyka, tzn. raz zamknął, a parę razy nie. Ostatnio w ogóle nie zamykał szyb. Proszę o podpowiedzi.

Opublikowano
a masz ten zwykły z baterią czy samoładujący z aku w środku? Jak masz z normalną baterią to podejrzewam że bateria jest słąba i jak domykasz pilotem to kluczyk nie wysyła na tyle ile potrzeba sygnału do modułu. Zmień i sprawdz. U mnie pomogło.
Opublikowano

Więc tak: wymiana baterii i próba ponownego zaprogramowania nic nie dała, auto nie chce zaprogramować kluczyka, dioda na kluczyku mruga ładnie, a drzwi nie zamykają się. Podłączenie pod komputer i diagnoza ZKE/ZVM nie wykazało żadnych błędów na Carsoft 6.5, natomiast 6.1.4 w ogóle nie chcę się połączyć, tzn wyskakuje "terminated". Gdzie szukać przyczyny :?:

PS. Jedyne co udało mi się zrobić to włączyć zamykanie drzwi podczas jazdy :] ale wolałbym odwrotnie...

 

EDIT:

A jak samym kluczykiem włączyć/wyłączyć fabryczny alarm samochodowy :?:

Opublikowano
ja mam ten sam problem, ale z drugim kluczykiem który jest rezerwowy. obawiam się ze mogę mieć padniętą baterię ponieważ w instrukcji pisze że trzeba co najmniej raz na pół roku użyć zapasowego kluczyka, ale dobrze wiedzieć jak kodować kluczyć to postaram się to naprawić.
Opublikowano
Dziś rano po pracy odpiąłem klemę, podepnę później, zobaczymy, może to pomoże. Chyba, że ktoś ma jakiś inny pomysł :?: Jak już pisałem - dioda na kluczyku mruga, centralny zamyka się z przycisku w środku i podczas ruszania, nie da się zakodować kluczyka, komputer zero błędów...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.